لندن کورت پرت

لندن کورت پرت جاذبه گردشگری بریتانیایی و زیبا در شهر پرت

لندن‌کورت در شهر پرت در کشور استرالیا قرار دارد. این معماری بسیار زیبا سالانه تعداد زیادی توریست را به این شهر می‌کشاند.

از لندن‌کورت در شهر پرت چه می‌دانید؟

لندن‌کورت در شهر پرت یک مکان زیبا برای خرید است که دارای جاذبهٔ توریستی است، توریستی بودن آن به دلیل وجود معماری خاص آن است، این معماری در شهر زیبای پرت که از مناطق گردشگری استرالیا است وجود دارد و به سبک معماری انگلیسی ساخته‌شده است. بیشتر افرادی که به برای مهاجرت به استرالیا اقدام می‌کنند باید در مورد این مکان دیدنی اطلاعات داشته باشند. لندن‌کورت در شهر پرت یا حیات لندن بین خیابان جورجزتراسیس و خیابان هیل است و هدف پیاده‌روی توریست‌ها است.

جزیره راتنست در استرالیا
جزیره راتنست در استرالیا

شهر پرت چگونه شهری است و لندن‌کورت در شهر پرت چگونه ساخته‌شده است؟

شهر پرت به عنوان یک مستعمره انگلیس در سال ۱۸۲۹ تأسیس شد. استرالیای غربی همواره دارای پیوند قوی با بریتانیا بوده است و این ارزش‌گذاری در معمار تئودوری لندن‌کورت در شهر پرت کاملاً مشهود و مشخص است. این معماری در سال ۱۹۳۷ توسط کارآفرین استخراج معدن و برج‌ساز، آقای برنالز ساخته‌شده است. این معماری در اصل یک گذرگاه باریک است و نمادی از سبک تئودور چندطبقه است که شما می‌توانید آن را در عصر دیگری تصور کنید. در این مهروموم‌ها شیوه‌ی زندگی در همهٔ جنبه‌های زندگی شیوه‌ای بریتانیایی و پرشور داشته است.

جاذبه‌های موجود در لندن‌کورت در شهر پرت زیبا و عجیب‌وغریب:

  • کارهای چوبی و جزئیات که در آن‌ها حک‌شده‌اند در نمای ساختمان‌های این بازار فوق‌العاده است.
  • پیاده روها با پنجره‌های جعبه‌ای تزئینی، گارگریل ها، صلیب و سقف کاذب تزئین شده است.
  • یکی از جاذبه‌های گردشگری در بالای دیوارهای گذرگاه‌ها، مجسمه‌های سروالتر رالی و دیک ویتینگتون قرار دارند. نگاه کردن به آن‌ها برای هر توریستی جذاب و دیدنی است.
  • هرچند ساعت خرید، محدودیتی ندارد و شما در هرزمانی می‌توانید به خرید بروید اما زمان همیشه کنار شماست؛ بالای هر در ورودی این عمارت یک ساعت تعبیه‌شده است که بر اساس یک جاذبه و قطعه معروف بین‌المللی می‌باشد. ساعت بزرگ Rouen در فرانسه بنای ورودی خیابان هیل را تزئین می‌کند و ساعت با نماد big ben لندن در بالای سردر ورودی از خیابان جورجزتراسیس تعبیه‌شده است.
جزیره راتنست در استرالیا
جزیره راتنست در استرالیا
  • مسابقات شوالیه‌های زرهی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در لندن‌کورت در شهر پرت می‌باشد، این نمایش هر نیم ساعت یک‌بار برگزار می‌شود؛ در ورودی خیابان فیل در یک پنجره بالای ساعت چینی، پایین در ورودی تراس سنت جورج، یک مینیاتوری استاتیک از شوالیه شجاع جورج در حال درگیری با اژدها است. این نمایش‌ها به صورت خیره‌کننده است و توریست‌ها را از سراسر پرت به آنجا می‌کشاند و مات و بهت‌زده این زیبایی می‌کند.
  • بعد از عبور از این گذرگاه‌ها به قسمت اصلی این محیط وارد می‌شوید. در این قسمت مغازه‌های توریستی جالبی با معماری زیبا خواهید دید که می‌توانید سوغاتی‌های خود از شهر زیبای پرت را از آنجا خریداری کنید.
  • در انتهای زیرین این بازار، یک زیرزمین وجود دارد که در سبک الیزابت و بریتانیایی تزئین شده است. برای رسیدن به این زیرزمین از راه‌پله‌ای گذر می‌کنید که دارای تصاویر و موجودات فانتزی وحشتناکی است که برای توریست‌هایی که به دنبال هیجان هستند، بسیار جذاب است. تصاویر و موجوداتی مانند شوالیه. در این زیرزمین می‌توانید از لوازم بازی و فانتزی شهر پرت خرید داشته باشید.
جزیره راتنست در استرالیا
جزیره راتنست در استرالیا

در وقت ناهار هزاران نفر از کارکنان اداری پرت، برای سرو ناهارهای خوشمزه در خیابان هیل از سمت خیابان جرجزتراسیس وارد این بازار می‌شوند، باید مواظب باشید زیر پا له نشوید!

دیدن از لندن‌کورت در شهر پرت می‌تواند خاطره‌ای جذاب برای هر گردشگر و یا افرادی باشد که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند.

افراد متقاضی مهاجرت به استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا می‌توانند از طریق یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در این کشور اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن