Australian entrepreneur

ویزای کارآفرینی استرالیا

اگر صاحب کسب و کاری هستید که قصد دارید تجارت خود را در بازارهای بین المللی گسترش دهید، استرالیا ممکن است یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. با ویزای کارآفرینی استرالیا می‌توانید به این کشور مهاجرت کرده و کسب و کار خود را در آنجا راه اندازی کنید. البته باید توجه داشته باشید که کسب‌وکار پیشنهادی شما باید توسط سازمان‌های دولتی تأیید شود.

ویزای کار آفرینی استرالیا یا همان ویزای 188 یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می‌توانید ابتدا به مدت 5 سال اقامت موقت استرالیا را دریافت کرده و سپس از اقامت دائم این کشور برای خود و اعضای خانواده خود بهره مند شوید.

از سال حداقل 2 سال گذشته است و ارزش ملک شما حداقل 1250000 دلار استرالیا یا معادل ریالی آن به نرخ مبادله‌ای منتشر شده توسط بانک مرکزی است، به احتمال زیاد شما واجد شرایط این ویزا هستید.

مدت زمان اخذ ویزای کارآفرینی

ویزای کارآفرینی استرالیا
اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا

مدت زمان مورد نیاز دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا حدود 17 الی 18 ماه خواهد بود که بر اساس شرایط درخواست کنندگان متفاوت خواهد بود. تمام تلاش مجموعه یونیک میگریشن این است که این پروسه را در زمان کمتر و بدون ریسک انجام دهد تا درصد موفقیت بسیار بیشتر شود.

شرایط دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا

  • شرایط سنی: برای دریافت ویزای کارآفرینی، باید کمتر از 55 سال سن داشته باشید. با این حال، برخی از ایالت های استرالیا در حال حاضر سن بالای 55 سال را می‌پذیرند.
  • میزان دارایی: برای واجد شرایط بودن برای ویزای کارآفرینی، دارایی شما (متقاضی و همسرش) باید حداقل 800000 دلار استرالیا باشد. این اموال یا سرمایه
    شامل اموال منقول از قبیل پول، اتومبیل و اشیاء قیمتی و همچنین اموال غیر منقول مانند زمین، خانه و غیره می باشد و این سرمایه حداکثر 2 سال می‌باشد. .بعد از مصرف ویزا باید به استرالیا منتقل شود.
  • چرخش مالی: برای واجد شرایط بودن برای ویزای کارآفرین یا نوآوری، گردش مالی سالانه شما باید حداقل 500000 دلار استرالیا برای 2 سال از 4 سال گذشته باشد.
  • شرط اقامت: شما و هر کسی که در درخواست شما نام برده شده است ممکن است در استرالیا یا خارج از استرالیا اقامت داشته باشید. البته این اقامت در صورت پذیرش درخواست و اعطای ویزا امکان پذیر است.
  • وضعیت تاهل: شما می توانید همسر خود (ازدواج قانونی یا سفید)، فرزندان خود یا فرزندان همسر و فرزندخوانده خود را در درخواست خود بگنجانید. کسانی که این ویزا را دریافت کرده اند می‌توانند در استرالیا تحصیل یا کار کنند.
  • عدم وجود بدهی مالی به شرایط دولت استرالیا: متقاضی نباید بدهی مالی یا مالیاتی داشته باشد. بدهی به دولت استرالیا است و باید قبل از دریافت این ویزا، تمام بدهی را از نظر مالی تسویه کند. این قانون برای همه اعضای خانواده که در برنامه نامگذاری شده اند اعمال می‌شود.


امتیاز به این مطلب:

3 / 5. 3

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن