شرایط زندگی در استرالیا

زندگی در استرالیا

بعد از زندگی در استرالیا، وقتی اقامت شما به مدت چهار سال طول کشید، و مهارت بالایی در زبان کسب کردید، شما می‌توانید برای دریافت پاسپورت این کشور که از اعتبار بالایی برخوردار است، اقدام کنید. هم چنین بعد از چهار سال اقامت، شما قادر خواهید بود حق شهروندی دریافت کنید. از دیگر مزیت‌های زندگی در استرالیا، برخورداری از سیستم آموزشی مدرن و با کارایی بالا است.

با زندگی در استرالیا شما شانس بودن در بخشی از کره زمین با چند فرهنگ مختلف که دارای مناظر زیبا و و نفیس است را با هم خواهید یافت، فرصت‌های شغلی فراوان، آموزش عالی، مراقبت‌های بهداشتی، امنیت و موارد دیگر، این همان چیزی است که در طول مهاجرت در انتظار شما و خانواده شما خواهد بود.

از بین ۱۸۸ کشور دنیا، کشور استرالیا در رتبه دوم شاخص‌های توسعه انسانی است. براساس شاخص‌های اعلامی سازمان ملل در سال ۲۰۱۶،Human Development Index یا به اختصار شاخص (HDI) کشور استرالیا در رتبه دوم جهان قرار دارد، که این شاخص نشان دهنده مراقبت‌های بهداشتی، آموزش عالی و زندگی در این کشور است، پس زندگی در استرالیا یعنی زندگی در یک کشور توسعه یافته است.

بررسی شرایط زندگی در استرالیا

اگر شما در حال مطالعه این مقاله هستید، به احتمال زیاد قصد مهاجرت به این کشور را دارید. اما حتی اگر قصد مهاجرت ندارید، دانستن درمورد شرایط زندگی در استرالیا خالی از لطف نیست. امروز در این مقاله قصد داریم شرایط زندگی در استرالیا را با هم بررسی کنیم. رفاه اجتماعی و اوضاع مناسب اقتصادی در کشور استرالیا موجب می‌شود هر ساله افراد زیادی متقاضی دریافت ویزای استرالیا باشند.

کشور استرالیا با داشتن جاذبه‌های گردشگری و امکانات شهری، فراهم نمودن رفاه‌ و شرایط مناسب زندگی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و مهاجر پذیر در سراسر جهان است. در ادامه بیش‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت.

مزیت‌های زندگی در استرالیا

امکانات کشور استرالیا به گونه‌ای فراهم شده است که شما در عین بهره مند شدن از شرایط زندگی شهری، فرصت زندگی در یک محیط امن و آرام را نیز خواهید یافت. این کشور با کمترین میزان آلودگی هوا، برخورداری از امکانات به روز و شرایط اجتماعی مدرن، تراکم مناسب جمعیت از بهترین کشورهای جهان برای سکونت دائم است. علاوه بر این موارد، شرایط دیگری نیز وجود دارند که مردم سراسر جهان را برای زندگی در استرالیا تشویق می‌کنند.

اقتصاد قوی کشور استرالیا

طبق نظرسنجی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی سازمان ملل  OECD در سال ۲۰۱۷، اقتصاد استرالیا طی ۲۵ سال متوالی از رشد تولید ناخالص بالایی برخوردار است، که نشان دهنده سیاست‌های اقتصاد کلان قوی، اصلاحات ساختاری و تولید ناخالص داخلی سرانه این کشور است. با زندگی در استرالیا می توانید تجربه یک زندگی ایده آل و مرفه را داشته باشید.

استرالیا عضو سازمان‌های بزرگ بین المللی و منطقه‌ای از جمله سازمان ملل متحد، گروه ۲۰، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه، کشورهای مشترک المنافع و همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوس آرام شده.

شرایط خدمات درمانی استرالیا

شرایط پزشکی و خدمات درمانی در کشور استرالیا: کشور استرالیا با ارائه خدمات دولتی و خصوصی در زمینه خدمات درمانی، یکی از بهترین سیستم‌های درمانی را در اختیار دارد و با بهترین شرایط به شهروندان خود، خدمات درمانی ارائه می‌کند. در این کشور نیز بیمه‌های درمانی دولتی و خصوصی برای شهروندان در نظر گرفته شده‌اند.

سیستم درمانی این کشور، از به‌روز‌ترین تجهیزات پزشکی بهره می‌برد، از پزشکان و کادر درمان متخصص، ماهر و با تجربه بهره مند است. لذا با داشتن این شرایط فوق‌العاده یکی از کشورهایی است که بیش‌ترین رضایت را از سوی شهروندان خود، در قبال خدمات درمانی دریافت می‌کند.

زندگی در استرالیا
زندگی در استرالیا

زندگی در استرالیا بعد از دریافت اقامت دائم

افرادی که موفق شوند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند، مانند شهروندان بومی کشور استرالیا از خدمات درمانی دولتی و رایگان این کشور بهره مند خواهند شد. افرادی که از بیمه خصوصی استرالیا استفاده می‌کنند، این امکان را دارند که از شرایط درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در موقعیت‌های بیش‌تر بهره مند شوند، و خدمات درمانی با سرعت بهتر در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

کارت اقامت دائم: اگر از راه‌های مختلف مثل سرمایه گذاری، تحصیل، کار آفرینی، به کشور استرالیا سفر می‌کنید، این امکان برای شما وجود دارد که کارت اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

بعد از زندگی در استرالیا، وقتی اقامت شما به مدت چهار سال طول کشید، و مهارت بالایی در زبان کسب کردید. شما می‌توانید برای دریافت پاسپورت این کشور که از اعتبار بالایی برخوردار است، اقدام کنید. هم چنین بعد از چهار سال اقامت، شما قادر خواهید بود حق شهروندی دریافت کنید.

مزیت های سیستم آموزشی استرالیا

از دیگر مزیت‌های زندگی در استرالیا، برخورداری از سیستم آموزشی مدرن و با کارایی بالا است. کشور استرالیا از بهترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بهره مند است. این کشور به لحاظ خدمات آموزشی با کشورهایی چون کانادا، آمریکا و انگلیس رقابت می‌کند و از این حیث در جایگاه بالایی قرار دارد.  

رفاه اجتماعی در استرالیا

در کنار این مزیت‌ها که مربوط به رفاه اجتماعی می‌باشند، کشور استرالیا از محیط زیست و حیات  وحش فوق‌العاده‌ای برخوردار است. تنوع حیوانات در این کشور زیاد است، شما در کنار برخورداری از امکانات اجتماعی مدرن، می‌توانید در اوقات فراغت از محیط زیست زیبای این کشور استفاده کنید. پارک‌های آبی، دیدن کوالا و کانگورو، موج سواری و … از تفریحات سالم در این کشور هستند.

فرصت‌های شغلی در استرالیا

استرالیا در بین سایر کشورها دارای پایین‌ترین نرخ بیکاری است و همین موضوع کارگران، صاحبان حرف و تخصص‌های مختلف را تشویق می‌کند تا بر اساس برنامه‌های مهاجرت به استرالیا از طریق جذب نیروهای متخصص اقدام کنند.

در استرالیا نیروی کار ماهر به‌عنوان یک عامل کلیدی امکان به دست آوردن فرصت‌های شغلی مناسب را دارد. حداقل دستمزد در استرالیا ۱۷٫۲۹ دلار AUD در ساعت است که بالاتر از حداقل دستمزد در انگلستان (۶٫۷۰ پوند) و ایالات‌متحده آمریکا (۷٫۲۵ دلار) است. استرالیا همچنین تعادل کار و زندگی سالم را تضمین می‌کند و اطمینان می‌دهد که کارکنان تمام‌وقت کار نمی‌کنند و مطابق قانون کار استرالیا، کارگران در هفته بیش از ۳۸ ساعت کار انجام نمی‌شود.

توصیه ما به متقاضیانی که می خواهند با زندگی در استرالیا ادامه حیات دهند این است که وب‌سایت‌های دولتی استرالیا را بررسی کرده و بر روی فهرست csol استرالیا، اخبار مربوط به مهاجرت به نقاط مختلف استرالیا و بسیاری موارد دیگر به روز در اختیار داشته باشند.

uniquemigration طیف گسترده‌ای از خدمات قانونی را در سطح بین‌المللی شامل مهاجرت و زندگی در استرالیا، آموزش و مشاوره قانونی ارائه می‌دهد. ما یک سازمان تخصصی در زمینه خدمات امور مهاجرتی به کشورهای مختلف هستیم، بهره‌گیری از تیم تخصصی و وکلای دارای صلاحیت و مجوز سازمان‌های مهاجرتی و همچنین بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصی مجرب در حوزه‌های مختلف موردنیاز به‌منظور تهیه و تکمیل پرونده مهارتی در استاندارهای جهانی از افتخارات دهه گذشته این مجموعه است. برای اطلاعات بیشتر برای زندگی در استرالیا می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

امتیاز به این مطلب:

4.4 / 5. 8

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن