تصویر--هدر-باغ-بوتانیک-آلبوری-استرالیا

باغ بوتانیک آلبوری استرالیا

باغ بوتانیک (botanic garden) به معنی باغ گیاه‌شناسی است که انواع گیاهان و درختان زیادی را می‌توانید در آن ببینید. در اکثر شهرها و کشورها از این باغ ها برای شناسایی بهتر گونه های گیاهی استفاده می شود.

باغ بوتانیک یکی از جاذبه‌ های گردشگری شهر آلبوری که در آن بیشترین تعداد گونه‌های گیاهی و درختان را می‌توانید با اطلاعات کامل در آن ببینید. باغ‌های گیاه‌شناسی در اصل به صورت زنجیره‌ای در کشورهای مختلفی وجود دارد.

باغ بوتانیک آلبوری در چه زمانی و کجا واقع شده است

باغ بوتانیک در شهر آلبوری و ایالت نیوساوت ولز قرار گرفته است. این باغ در انتهای غربی خیابان دین و منطقه تجاری آلبوری واقع شده است.

این باغ بزرگ حدود ۴ هکتار است و بزرگترین باغ در آلبوری به حساب می‌آید. بسیاری از افراد که دوست دارند مهاجرت به استرالیا را تجربه کنند و در شهر آلبوری سکونت داشته باشند از این باغ حتماً دیدن می‌کنند.

این باغ در استرالیا توسط شهرداری آلبوری مورد محافظت و نگهداری قرار می‌گیرد و دسترسی به آن برای گردش عموم آزاد است. باغ گیاه‌شناسی در این شهر در سال ۱۸۷۷ با طرح‌های جدید باغبانی تأسیس شد.

خصوصیات که باعث شده باغ بوتانیک گردشگران را به سمت خود جذب کند

– بسیاری از افرادی که به این باغ می‌روند برای گردش در این باغ زیبا و استفاده از مناظر طبیعی آن به آنجا می‌روند. سرسبزی و زیبایی باغ بوتانیک می‌تواند برای هر کسی جالب باشد.

در کشور استرالیا باغ‌های بوتانیک دیگری هم وجود دارد که هرکدام می‌توانند جایگاهی خاص برای خود داشته باشند؛ اما با توجه به شرایط آب و هوایی آلبوری بسیاری از گونه‌های مختلف گیاهی در این باغ پرورش داده می‌شود. به همین علت بسیاری از گردشگران برای پیک‌نیک و گذراندن لحظات خود در یک فضای پر از اکسیژن و دیدنی به باغ بوتانیک می‌روند.

تعدادی از افراد به مقاصد تحقیقاتی به پارک گیاه‌شناسی در آلبوری مراجعه می‌کنند. گیاه شناسان زیادی از این امکانات برای پژوهش‌های خود استفاده می‌کنند. این تحقیقات اکثراً برای پژوهش‌ها و بررسی‌های داروسازی و استفاده از گیاهان در داروها و غذاها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

باستان شناسان نیز که به درختان و گیاهان با سن بالا علاقه دارند برای بررسی گونه‌های گیاهی که در سال‌ها قبل ممکن است رشد کرده باشند از باغ بوتانیک دیدن می‌کنند.

مجسمه‌هایی نیز در این باغ به چشم می‌خورد که از جانوران منقرض‌شده و جالب هستند. بعضی از مجسمه‌های انسانی نیز در این باغ می‌بینید.

تمامی گیاهان و درختانی که در باغ بوتانیک آلبوری دیده می‌شوند، دارای یک شناسنامه هستند که اطلاعات مربوط به گونه، خصوصیات گیاه و … در آن ثبت شده است.

گونه‌های گیاهی باغ بوتانیک

گونه‌های زیادی از گیاهان در این باغ وجود دارد. بسیاری از درختان جنگلی و کاکتوس‌های مختلفی را می‌توانید در باغ بوتانیک ببینید. همچنین از درختانی زیبا به درختان مرجانی یا هزار سکه که به نام ginkgo مشهورند زیبایی خاصی را به این باغ داده‌اند.

بیشتر افرادی که برای رشته‌های کشاورزی و گیاه‌شناسی قصد مهاجرت به استرالیا و ادامه تحصیل در این کشور را دارند می‌توانند در شهر آلبوری استرالیا از این باغ زیبا و با تنوع زیاد گیاهی دیدن کنند. باغ بوتانیک یکی از جاذبه‌های گردشگری در استرالیا است که به صورت زنجیره‌ای در شهرهای دیگر نیز دیده می‌شود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن