تصویر بنر تحصیل استرالیا

تحصیل فوق لیسانس استرالیا

تحصیل فوق لیسانس استرالیا و دریافت ویزا برای تحصیل یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های کسب علم و دریافت مدرک دانشگاهی بین جوانان و دانشجویان جهان و به‌ویژه ایرانی‌ها است.

سالانه تعداد زیادی درخواست مهاجرت به این کشور ثبت می‌شود که حدود نیمی از آن تحصیلی و بورسیه تحصیلی دانشجویی است.

تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های این کشور ایرانی هستند، دانشجویانی که از ایران برای ادامه تحصیلات خود به کشور استرالیا آمده‌اند ویا بورسیه شده اند، میان تعداد زیادی از کشورهای دنیا، این کشور را برای ادامه درس و پیشرفت انتخاب کرده‌اند و این یعنی جایگاه معتبر و روشنی که دانشگاه‌های این کشور در دنیا دارد.

اگر شما هم دغدغه ادامه تحصیل فوق لیسانس کشور استرالیا را دارید و می‌خواهید آینده‌ی علمی خود را در دانشگاه‌های کشور استرالیا بگذرانید، حتماً ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

مزایای تحصیل و ویژگی‌های دانشگاه‌های استرالیا

اخذ ویزا برای ادامه تحصیل فوق لیسانس در این کشور مزایای زیادی دارد. اولین ویژگی آن زبان رسمی این کشور است که شمارا از یادگیری زبان دیگر معاف می‌کند. زبان‌اصلی استرالیا، انگلیسی با گویش استرالیایی است و این برای خیلی از دانشجویان فرصت بهتری برای ادامه تحصیلات فوق لیسانس و دکترا است.

برای زندگی و تحصیل در این کشور نیازی نیست زمانی برای یادگیری یک‌زبان محلی کنید، همچنین زبان انگلیسی با گویش استرالیایی بسیار قابل‌فهم است.

تحصیل در استرالیا
ادامه تحصیل فوق لیسانس و دکترا کشور استرالیا

ویژگی دیگر تحصیل داخل کشور پیشرفته استرالیا، نیاز این کشور به نیروی جوان، فعال و پرانرژی است. موقعیت‌های کاری در استرالیا زیاد است، چه‌بسا شما بتوانید با تحصیل فوق لیسانس استرالیا، بعدها ویزای کاری دریافت نمایید.

البته ویزاها انواعی دارند که افراد متقاضی اقامت در استرالیا با اخذ ویزا می‌توانند متناسب با شرایط خود یکی از انواع ویزاها مانند ویزای کاری، ویزای سرمایه‌گذاری و … را انتخاب نمایند.

ویژگی سوم تحصیل در این کشور، تعداد بالای مهاجر است و همین موضوع باعث می‌شود دانشجوی تازه‌وارد احساس انزوا و تنهایی نداشته باشد و به‌راحتی با دوستان زیاد از فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا شود.

شرایط سنی ویزای تحصیلی استرالیا

دانش آموزانی که در ایران در حال تحصیل هستند برای ادامه تحصیل در استرالیا باید شرایط سنی مورد نظر کشور استرالیا را داشته باشند.

برای مثال دانش آموزان با سن ۱۵ تا ۱۸ سالگی می توانند ادامه تحصیل خود را در کالج های استرالیا ادامه دهند.

تحصیل در استرالیا
ادامه تحصیل فوق لیسانس در استرالیا

محبوبیت ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا

علت آن‌که درس خواندن در استرالیا آن‌قدر محبوب شده است وجود فنّاوری‌های جدید آموزشی و پرورشی در دانشگاه‌های کشور استرالیا به همراه اساتید معروف و بین‌المللی است.

این فنّاوری‌ها کمک می‌کند نیروی فارغ‌التحصیل درزمینه رشته‌ی خود با آخرین دستاوردها آشنا باشد و راحت‌تر جذب بازار کار شود.

تحصیل در دانشگاه‌های کشور استرالیا در شرایطی رایگان، کاربردی و هدفمند بوده و نیروهای فارغ‌التحصیل قوی را پرورش می‌دهد. نیرویی که پس از ورود به بازار کار می‌تواند عملکردی و مفید واقع شود.

جدیدترین دستگاه‌های پزشکی برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پیراپزشکی و غیره به همراه مجهزترین لابراتوارها و آزمایشگاه‌های علمی از ویژگی‌های ادامه تحصیل کشور پیشرفته استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا است.

ازاین‌رو درخواست مهاجرت به استرالیا به‌منظور تحصیل بسیار زیاد است. دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی در استرالیا از امکانات کار با جدیدترین وسایل و ابزار در آزمایشگاه بهره‌مند هستند.

از سوی دیگر این روزها تمام کشورهای دنیا مدارک صادرشده از دانشگاه‌های کشوراسترالیا بسیار باارزش و معتبر است و افرادی که از این دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند راحت‌تر در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند یا به سمت استاد دانشگاه منسوب شوند.

آنچه برای ادامه تحصیل در استرالیا باید بدانید

چیزهای زیادی وجود دارد که باید برای تحصیل فوق لیسانس استرالیا بدانید! هزینه درس خواندن در مدارس این کشور به صورت میانگین ۱۵ هزار دلار است.

تحصیل در دانشگاه‌های این کشور نیازمند دانستن نکات بسیار ریزی است که فقط بر اساس تجربه‌ی متخصصین حاصل‌شده است؛ بنابراین برای دریافت مشاوره کاملاً تخصصی می‌توانید با شماره‌های تماس ما در صفحه‌ی اصلی ارتباط برقرار نمایید و سؤالات خود را از کارشناسانمان بپرسید.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

به بالای صفحه بردن