ساحل شونکلیف شهر بریزبن

ساحل شونکلیف شهر بریزبن ایالت کوئینزلند استرالیا

ساحل شونکلیف (shorncliffe Beach) در ۱۴ کیلومتری قسمت شمالی از مرکز تجاری شهر بریزبن ایالت کوئینزلند استرالیا واقع‌شده است. این مکان زیبا دارای یک اسکله چوبی است که در سال ۱۸۷۰ ساخته‌شده که در نوع خود بی‌نظیر یا کم‌نظیر است و شما می‌توانید به‌وسیله قطار یا ماشین یا حتی دوچرخه به آنجا دسترسی داشته باشید.

اسکله ساحل شونکلیف
اسکله ساحل شونکلیف بریزبن

این محیط جذاب دارای مکان‌های تاریخی، جاذبه‌های فرهنگی و فعالیت‌های پرماجرا و سرگرم‌کننده، مکان‌های خوردن و نوشیدن است که پیشنهاد می‌شود قبل از سفر و اتلاف وقت، اماکن و جاذبه‌های این مکان زیبا را مطالعه کنید که از سفر لذت بیشتری ببرید. رنگ ساحل ترکیبی از رنگ‌های بنفش، صورتی، قرمز و زرد است که با آب انعکاس پیدا می‌کنند و جالب‌تر از همه این‌ها، ارتشی از پرندگان رنگارنگ در حال پرواز به هنگام غروب آفتاب این ساحل را زیباتر از همیشه می‌کنند.

امکانات توریستی ساحل شونکلیف

ساحل شونکلیف شامل امکانات باربکیو و یک منطقه رویایی پوشیده شده از مراتع سرسبز است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دیگر نشست‌های غیررسمی جای بسیار مناسبی است. همچنین تپه‌های بوندال که چسبیده به این مکان قشنگ هستند شما می‌توانید با رفتن به آنجا به استخر یخ بروید. کمی آن‌طرف گیاهان و حیوانات موجود در تالاب را ببینید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید، پناهگاه‌های مسقف زیادی وجود دارد که انسان بتواند برای فرار از شلوغی شهر در آرامش کامل آنجا استراحت کند، یا حتی برای شنا کردن در مناطق کم‌عمق رودخانه، پیاده‌روی کردن، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری یا غلتیدن در میان ماسه‌های داغ سواحل که فعالیتی بسیار مفرح است اوج لذت را ببرد.

امکانات توریستی ساحل شونکلیف
امکانات توریستی ساحل شونکلیف

بازدید از ساحل شونکلیف نشان‌دهنده شروع ماجراجویی برای هرکسی است زیرا مسابقات موج‌سواری می‌تواند برای هرکسی بخصوص افراد حرفه‌ای این رشته جالب‌توجه باشد زیرا سواحل استرالیا بخصوص شونکلیف منبع این موج‌های غول‌آسا و باهیبت است جدای از آن در این مکان کنسرت‌های متنوع و آرام برگزار می‌شود و متوجه خواهید شد که چرا سواحل جذاب، جنگل‌های بارانی، میوه‌های تابستانی و مناظر کویری کوئینزلند، گردشگران را از سراسر جهان جذب می‌کنند. اجازه دهید اشعه‌ی طلایی خورشید صورت شما بتابند و حمام آفتاب بگیرید و امواج به‌آرامی پاهای شمارا لمس کنند.

در مجاورت ساحل شونکلیف پارک قشنگی وجود دارد که به زیبایی‌های آن می‌افزاید و ایالت کوئینزلند، کشور استرالیا را به یکی از خاطرات زندگی شما تبدیل کند و تا ابد در خاطرات شما ماندگار شود. البته در پایان امکانات این مکان بایستی گفت که امکانات بازی برای بچه‌ها مثل شهربازی و خوراکی‌های متنوع نیز فراهم‌شده است.

صرفه‌جویی وقت و سرمایه در ساحل شونکلیف

ساحل شونکلیف دارای پرواز مستقیم از کانبرا پایتخت استرالیا به شونکلیف است زیرا فرودگاه بریزبن در ۵ کیلومتری آن قرار دارد و این پروازها از تخفیف ویژه‌ای برای مسافران برخوردارند همچنین اقامت در هتل‌های این محیط دوست‌داشتنی بسیار ارزان‌تر از دیگر جاهای دیگر بریزبن است شاید اختلاف هزینه هواپیما و رزرو هتل ۲۰۰ دلار شود. در ضمن ایستگاه قطار فقط یک کیلومتر با ساحل شونکلیف فاصله دارد.

صرفه جویی وقت و سرمایه در ساحل شونکلیف
صرفه جویی وقت و سرمایه در ساحل شونکلیف

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن