موزه کلبه مایز کوئینزلند استرالیا یک کلبه قدیمی قرن نوزدهم

موزه کلبه مایز (Mayes Cottage Museum) یک کلبه تاریخی است که در قرن نوزدهم میلادی توسط خانواده Mayes ساخته‌شده است. این کلبه تاریخی و قدیمی در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا واقع‌شده است.

موزه کلبه مایز استرالیا
موزه کلبه مایز استرالیا

کلبه مایز که در اصل Pleasant Place نامیده می‌شود در تاریخ ۲۱ اکتبر ۱۹۹۲ به ثبت‌نام میراث کوئینزلند اضافه شد. این موزه خانه تاریخی توسط نیروهای داوطلب نگهداری می‌شود و بازدید آن برای عموم آزاد است.

تاریخچه موزه کلبه مایز

کلبه Mayes یک ساختمان کوچک یک طبقه است که در یک ملک بزرگ شامل چندین ساختمان قرار دارد. این خانه به‌عنوان خانه پیشگام محلی، توسط جان مایز در سال ۱۸۸۷ ساخته شد و جایگزین خانه ساخته‌شده پیش از آن شد که به‌عنوان یک فروشگاه مجدداً استفاده شود.

توضیحات

کلبه مایز یک ساختمان کوچک یک طبقه است که در یک بلوک بزرگ در خیابان مورا، Kingston واقع‌شده است که دارای ساختمان‌های مختلف و پوشش گیاهی متفاوت است. کلبه در بالاترین نقطه بلوک قرار دارد و شیب زمین به‌آرامی به سمت شمال و شرق زیاد می‌شود و خانه با منظره‌های پانورامای اطراف آن محصورشده است.

محیط کلبه مایز

کلبه Mayes یک ساختمان چوبی است که بر روی سمباده‌های چوب بریده‌شده و از سه طرف به‌وسیله یک وندا محاصره‌شده است. بلوک خانه و آشپزخانه دارای سقف‌های گسسته‌ای از آهن گالوانیزه راه‌پله‌ای است، یک بخش پیمایشی بالا در بالای خانه با یک سایبان ساده منحنی؛ و یک سقف مجلل بر روی بالکن آشپزخانه ساخته‌شده است.

محیط موزه کلبه مایز کوئینزلند
محیط کلبه مایز کوئینزلند

این قطعات با یک راهرو محصورشده با آهن ریخته‌گری منحنی پوشانده شده‌اند. دیوارهای داخلی پوستی که از خانه اصلی ساخته‌شده‌اند، دارای قاب چوبی با قاب چوب مورب هستند و با تخته افقی اندود می‌شوند

نمای داخلی موزه کلبه مایز

در داخل، کلبه Mayes شامل چهار اتاق بزرگ است که به اتاق‌های طرف غربی ساختمان اضافه‌شده است. از تخته‌ها و الوارهای چوبی در سراسر کلبه برای کف‌پوش و دیوارک بندی فضای داخلی استفاده‌شده است. در کلبه، چهار درب ساخته‌شده از چوب وجود دارد.

راهروی ورود به خانه اصلی به بالکن آشپزخانه با پنجره‌های بزرگ و با شیشه‌های رنگی قالب‌بندی شده است. آشپزخانهٔ کلبه یک ساختمان مستطیلی ساده است که با تخته‌های افقی پوشیده شده است. حفاظ پنجره‌ها به شکل راه‌راه ساخته‌شده از آهن هست. این بخش در داخل با تخته‌های V-jointed که در محل اتصال بین سقف و دیوار قرار دارد تکمیل‌شده است.

محیط بیرونی کلبه مایز

این اموال و محیط کلبه از چندین ساختمان و تعداد قابل‌توجهی از درختان و سایر گیاهان تشکیل‌شده است. در شمال خانه یک ساختمان ساده و کاملاً محصور با سقف کم‌عمق، درب‌های چوبی و پنجره‌ای کوچک و بدون پنجره با پوشش شفاف چوبی قرار دارد. در غرب این ساختمان بقایای اصلی خانه ساخته‌شده است. این قسمت به دو بخش با یک دیوار ساخت شده از تخته خرده شده تقسیم‌شده است. نیمه شمالی ساختمان دارای یک بالکن بالابر و پوشش سقف ملایم است، درحالی‌که بخش جنوبی دارای سقف کمکی و کف زمین است.

نمای بیرونی کلبه ماینز کوئینزلند
نمای بیرونی کلبه ماینز کوئینزلند

حیاط موزه کلبه مایز کوئینزلند

در حیاط موزه کلبه مایز شیردوشی، شامل یک دوشش ریخته و باقی‌مانده از یک پست و اتوماسیون و راه‌آهن حصار ساده است. انبار دارای یک طرح L شکل است که در انتهای غربی قرار دارد و بال گسترش‌یافته به شمال و با بخش‌های برش خاردار گسترده‌ای طراحی‌شده است. چندین درخت انبه انبوه، هر دو در املاک و مجاور مرزهای شمال شرقی، به‌عنوان بقایای اولیه عمل می‌کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن