پارک ویکتوریا استرالیا واقع در ایالت استرالیا غربی

پارک ویکتوریا استرالیا واقع در ایالت استرالیا غربی

پارک ویکتوریا استرالیا (Victoria Park Australia) در حومه کشور استرالیا قرار دارد. این پارک در استرالیای غربی واقع‌شده است. منطقه‌ای که این پارک در آن قرار دارد آب‌وهوای معتدل و خنکی دارد که همواره در مسیر بادهای که از جنوب شرقی می‌آیند قرار می‌گیرد. ناحیه دولت محلی این پارک که وظیفه نگهداری و محافظت آن را بر عهده دارد ویکتوریا پارک جنوبی نام دارد.

پارک ویکتوریا استرالیا
پارک ویکتوریا استرالیا

پارک ویکتوریا کشور استرالیا که در ۳ کیلومتری شمال غربی نیز قرار دارد به مرکز کسب‌وکار مردم آن منطقه تبدیل‌شده است که آن را دروازه شرق کسب‌وکار می‌نامند. این پارک در مسیر سه تقاطع اصلی استرالیا غربی و مسیر یک پل بزرگ واقع‌شده است: تقاطع بزرگراه آلبانی، بزرگراه کانن، بزرگراه شرقی بزرگ و پل کوزوئینگ…

تاریخچه پارک ویکتوریا استرالیا

نام پارک ویکتوریا کشور استرالیا از نام پارک املاک که در سال ۱۸۹۰ وجود داشت انتخاب‌شده است. آن زمان اعتقاد بر این بوده نام املاک باید به ویکتوریا تغییر کند چون هنوز ملکه ویکتوریا در تخت خود حکومت می‌کرد. به همین دلیل نام این پارک تغییر کرد هرچند ممکن است با ویکتوریا پارک ملبورن اشتباه گرفته شود. این مکان که در سال ۱۸۳۱ به مقدار ۹۷۲ هکتار توسط جان باتلر به ملکه وقت اهداء شد که تا آن زمان بزرگ‌ترین کمک جان باتلر به یک شخص بود.

تاریخچه پارک ویکتوریا استرالیا
تاریخچه پارک ویکتوریا استرالیا

در همان زمان چند خانه بزرگ و شیک برای زندگی و خوش‌گذرانی ملکه و خانواده ملکه در این منطقه ساخته شد. این خانه که با چوب الوار گران‌قیمت ساخته‌شده بودند در سال ۱۸۶۰ توسط مجرمین و سارقان تخریب شد و خیلی از اموال آن به سرقت رفت. به همین دلیل از آن زمان به بعد کل منطقه تا چند سال بعد به حالت امنیتی درآمد.

امکانات منطقه پارک ویکتوریا استرالیا

در سال ۱۸۸۶ در مقابل هتل فعلی آن زمان برکن هیل که در هم‌جواری پارک ویکتوریا کشور استرالیا قرار داشت محل سکونتی به نام دو بهار ساخته شد. عملیات ساخت این محل سکونت که به مدت ۷ سال به طول انجامید باعث تنش‌های میان ملکه ویکتوریا و افراد دو بهار پیش آمد. دو بهار که یکی از افراد ثروتمند آن زمان ویکتوریا بود بعد از درگیری‌های میان دو طرف کشته شد که بعدازاین اتفاق عملیات ساخت این محل سکونت به مدت ۲ سال نیمه‌تمام ماند.

این پارک که روزبه‌روز درحال‌توسعه و پیشرفت بود در سال ۱۸۹۳ برای رونق این منطقه عملیات ساخت راه‌آهن آن آغاز شد؛ که تأثیر زیادی بر این منطقه داشت. در چند سال بعد یعنی سال ۱۸۹۸ یک مدرسه دولتی در خیابان کارگیل ساخته شد که این مدرسه باعث شد جمعیت این منطقه به ۱۱۹۷ نفر برسد. یک سال بعد یک هتل و تالار به نام Broken Hill ساخته شد. این هتل و تالار به‌عنوان مرکز اجتماعی و دفتر شورا برای شهرداری ویکتوریا پارک انتخاب شدند.

ویکتوریا کشور استرالیا
ویکتوریا کشور استرالیا

پارک ویکتوریا کشور استرالیا که روزبه‌روز در حال بزرگ شدن و توسعه دادن بود بعد از مدتی تالار آن تخریب شد ولی هتل آن توسط اعتماد ملی آن زمان منطقه نگهداری و به فهرست اموال پارک اضافه شد. منطقه به‌سرعت در حال پیشرفت بود و روزبه‌روز به امکانات آن اضافه شد تا اینکه در سال ۱۹۱۷ جمعیت آن به ۵۰۰۰ نفر رسید.

از آن سال تا الآن روزبه‌روز به امکانات پارک ویکتوریا استرالیا افزوده شد تا اینکه در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین و تجاری‌ترین بخش‌های یکی از ایالات کشور استرالیا به نام استرالیای غربی تبدیل‌شده است.
افرادی که قصد بازدید از این منطقه و مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند نسبت به اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای کاری و … اقدام کنند تا در شرایط مطلوبی به بازدید و یا اقامت در این کشور بپردازند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن