گالری هنر بنالا نمایشگاه هنر بومی استرالیا

گالری هنر بنالا (Benalla art gallery) واقع در خیابان Bridge باغ گیاه‌شناسی بنالا ایالت ویکتوریا استرالیا است. این گالری در سال ۱۹۶۸ با همکاری یک نمایشگاه سنتی و توسط نمایشگاه Benalla Apex تأسیس و در سال ۱۹۷۵ افتتاح شد.

گالری هنر بنالا استرالیا
گالری هنر بنالا استرالیا

باغ گیاه‌شناسی بنالا

گالری هنر بنالا بخشی از باغ گیاه‌شناسی بنالا محسوب می‌شود. باغ گیاه‌شناسی بنالا شامل مجموعه‌ای گسترده ازگل‌های خاص استرالیایی است به همین علت به باغ رز نیز معروف است. در باغ درختان انجیر اصیل استرالیایی را نیز می‌توانید مشاهده کنید.
هنگام طراحی و ساخت موزه ۲۵ درصد از هزینه ساخت را Mr Laurie Ledger پرداخت کرده است.

مجتمع گالری بنالا توسط Philip Sargeant و Colin Manro طراحی و ساخته شد و در سال ۲۰۱۳ بازسازی و به سبک امروزی طراحی شد. بعد از بازسازی Herald Sun در روزنامه ویکتوریا، Benalla art gallery با ساختمان مدرن و برجسته را یکی از ده موزه برتر ایالت ویکتوریا معرفی کرد. همچنین گالری بنالا عضو انجمن گالری‌های عمومی ویکتوریا است.

باغ گیاه‌شناسی گالری هنر
باغ گیاه‌شناسی گالری هنر

این گالری شامل ۲۰۰ مجموعه هنری استرالیا ازجمله نمونه‌های برجسته هنر معاصر و بوم‌شناسی است. گالری به دو مجموعه کلی تقسیم می‌شود مجموعه دائمی و مجموعه معاصر.

مجموعه معاصر در گالری بنالا

در این قسمت از گالری آثار هنرمندان معاصر و همچنین نمایشگاه موقت برای نمایش آثار هنری هنرمندان است. یکی از باارزش‌ترین بخش‌های گالری، Ledger است که شامل هنر استرالیا از قرن ۱۹ تا اوایل قرن ۲۰ با تأکید بر دوره‌های استعماری استرالیایی و امپرسیونیست است و همچنین مجموعهٔ هنر مدرن و معاصر شامل نقاشی، چاپ کاربر روی کاغذ، عکاسی، کاشی‌کاری، مجسمه‌سازی و هنرهای تزئینی است.

در این گالری مجموعه‌ای از آثار کارگردان‌های معاصر مانند رابرت جکسز، جان ساندلر، ایوان دورانت، دیک واتکینز، سیدنی بل، آنجلا برنان، پیتر بوث، روسلای گازکوئی، ایگ کینگ، هوارد ارلی، خوان دیویلا، پاتریشیا پیکچینی، تیم مگوایر و جیسون بنجامین برای بازدید عموم قرارگرفته شده است.

همچنین آثاری از نقاشان و مجسمه‌سازان برجسته کشور استرالیا شامل گریس کوزینگن اسمیت، مارگارت پرستون، تیا پروکتور، آرتور بید، سیدنی نولان، آلبرت تاکر، فرد ویلیامز، لئوناردو فرانسوی و کلمنت میدمور آورده شده است.

مجموعه هنر بومی استرالیا در گالری هنر بنالا

این گالری هنر مجموعه‌ای باورنکردنی از آثار سنتی و بومی استرالیا ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده تنوع، ثروت و پیچیدگی و سنت‌های مردم بومی است. یکی از فعالیت‌های برجسته گالری ارائه برنامه نمایشگاهی از هنر استرالیا و هنر بین‌الملل در گالری بنت است که این مجموعه نشان‌دهنده عناصر تاریخ منطقه و نمایش داستان بازنویسی شدهٔ سکونت در استرالیا و اروپا است.

در گالری هنر برای آسایش بازدیدکنندگان یک بخش را به کافه‌رستوران موزه اختصاص داده‌اند که چشم‌انداز این بخش مشرف‌به دریاچه بنالا است و در این رستوران، غذاها به‌صورت ارگانیک هستند و همچنین از شراب‌های دستی که افراد محلی درست می‌کنند برای سرو استفاده می‌شود.

هنر بومی گالری هنر بنالا
هنر بومی بنالا

بخش دیگری که در Benalla art gallery قرار دارد قسمت فروشگاه است که در این قسمت شما می‌توانید انتخاب گسترده‌ای از کارت‌های هدیه زیبا، کتاب‌های هنری و کودکان، کوسن‌های چاپ آثار هنری، شال و کلاه و طیف وسیعی از جواهرات داشته باشید.

گالری هنر بنالا فقط در روز سه‌شنبه تعطیل است و ساعت بازگشایی گالری ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر است. ورود به گالری رایگان است علاوه بر این در گالری کلاس‌های استعدادیابی در راستای کشف استعدادهای فرد مراجعه‌کننده است که این کلاس برای افراد بالای ۱۵ برگزار می‌شود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن