شهر آرمیدال(Armidale) استرالیا

شهر آرمیدال یکی از شهرهای کشور استرالیا است که در نواحی شمالی ایالت نیو ساوت ولز قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، این شهر در نزدیکی سیدنی قرار دارد و به واسطه آب و هوای این منطقه، جاذبه‌های گردشگری زیبایی را در خود جای داده است.

مهاجرت به استرالیا و سکونت در این شهر، برای افرادی که قصد دارند در یک شهر آرام و خوش آب و هوا زندگی کنند، گزینه بسیار مناسبی است. مناطق سرسبز زیادی در قسمت شرقی این شهر زیبا قرار دارند که به سواحل زیبای نیو ساوت ولز منتهی می‌شوند.

شهر آرمیدال استرالیا
شهر آرمیدال استرالیا

دانشگاه نیوانگلند (The University of New England) مرکز علمی شهر آرمیدال

دانشگاه نیوانگلند اولین دانشگاهی بود که در خارج از پایتخت استرالیا ساخته شد. این دانشگاه در شمال ایالت نیو ساوت ولز و در نیمه غربی شهر آرمیدال واقع شده است. بسیاری از دانشجویان خارجی که قصد مهاجرت به استرالیا و ادامه تحصیل در این کشور را دارند، دانشگاه نیوانگلند را برای هدف خود انتخاب می‌کنند.

دانشگاه نیوانگلند به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی معتبر در استرالیا در حال فعالیت است و رشته‌های درسی نظیر محیط زیست، آبزیان، مدیریت منابع طبیعی، روانشناسی، آموزش ابتدایی، اقتصاد، جامعه شناسی، بهداشت، حقوق، ریاضیات، باستان شناسی و … در این دانشگاه تدریس می‌شوند.

اگر قصد دارید در یک دانشگاه جامع در استرالیا تحصیل کنید، دانشگاه نیوانگلند می‌تواند برای شما مناسب باشد.

شهر آرمیدال استرالیا
شهر آرمیدال استرالیا

موزه هنر ایالت نیو ساوت ولز

موز هنر منطقه نیوانگلند (The New England Regional Art Museum)، یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر آرمیدال در ایالت نیوساوت ولز است که در منطقه نیوانگلند شهر آرمیدال واقع شده است.

مجموعه‌های هنری بزرگ در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند که ارزشی بیش از ۲۵ میلیون دلار دارند؛ این موزه پس از گالری هنری نیوکسل، دومین مجموعه هنری منحصر به فرد محسوب می‌شود. این موزه شامل تعدادی گالری، استودیوی هنرمندان، سالن کنفرانس، مغازه و کافه است.

شرایط زندگی و کار در شهر آرمیدال

شهر آرمیدال دارای آب و هوای کوهستانی نیمه گرمسیری است؛ وجود ارتفاعات مختلف در برخی از نواحی این شهر موجب تعدیل درجه حرارت هوا می‌شود.

تابستان‌های این شهر، گرم و زمستان‌های آن، طولانی و سرد است. بارش برف در این شهر به ندرت اتفاق می افتد اما ساکنان این شهر، شب‌های زمستانی بسیار سردی را تجربه می‌کنند.

در طول سال، تغییرات درجه حرارت هوای شهر آرمیدال قابل توجه است و در برخی موارد تا میزان ۵ درجه سانتی گراد می‌رسد. بارش باران در فصول پاییز و بهار، بسیار اتفاق می افتد و به واسطه نزدیکی به آب‌های اقیانوسی، وزش باد در این شهر رخ می‌دهد.

مردم شناسی و محله‌های شهر آرمیدال

شهر آرمیدال استرالیا
شهر آرمیدال استرالیا

شهر آرمیدال را مرکز کلیسای کاتولیک‌ها می‌نامند. کلیسای جامع سنت پیتر به عنوان یک کلیسای کاتولیک با معماری منحصر به فرد در این شهر قرار گرفته است.

سراسر این شهر از محله‌های کوچک و بزرگ تشکیل شده است که توسط خیابان‌ها به یکدیگر راه دارند. بزرگراه نیوانگلند، شاهراه اصلی عبور و مرور در شهر آرمیدال است. با نظر می‌رسد سکونت در این شهر برای افرادی که به دنبال آرامش خاطر باشند، پیشنهاد مناسبی باشد.

در صورتی که قصد مهاجرت به ان شهر و یا یکی از ایالات کشور استرالیا را داشته باشید می‌توانید از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اسکونت در این کشور و یا شهر اقدام کنید.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن