پارک آرارات هیلز ایالت ویکتوریا کشور استرالیا

پارک آرارات هیلز شهر آرارات ایالت ویکتوریا کشور استرالیا

پارک آرارات هیلز (Ararat Hills Regional Park) واقع در شمال آرارات و تقریباً ۲۰۰ کیلومتری غرب ملبورن در ایالت ویکتوریا کشور استرالیا است که یک محیط آرام را برای دوستداران فضای آزاد فراهم می‌کند. پارک با پوشش گسترده‌ای حدود ۲۴۰۰ هکتار است.

تنوع گیاهان و جانوران درون پارک منطقه‌ای آرارات هیلز برای دوستداران طبیعت بسیار زیاد و لذت بخش است زیرا بیش از ۲۰۰ گونه از گیاهان مختلف در پارک وجود دارد که اکثریت این گیاهان بومی آرارات هستند. ارکیده‌های گلدار یکی از جذابیت‌های پارک هستند، زیرا رنگ‌های پر تنوع و شاد آن‌ها پارک را به مکان شگفت انگیزی برای گذراندن وقت تبدیل کرده است.

پارک آرارات هیلز استرالیا
پارک آرارات هیلز استرالیا

حیات وحش همچنین بخش مهمی از پارک منطقه‌ای آرارات هیلز را تشکیل داده است. بازدیدکنندگان اغلب می‌توانند یک نگاه مختصری از دکوراسیون خاکستری، گلیاردرهای قهوه‌ای، گلدوزی‌های چشمی، آیدین‌ها و والابیزها داشته باشند.

این پارک همچنین دارای مسیر پیاده روی بسیار عالی است که در حدود یک کیلومتری از سایت پیک نیک برلین هیل قرار دارد. پیک نیک در این پارک یک راه سرگرم کننده برای لذت بردن از هوای تازه و شرکت در بازی‌های گروهی است.

آرارات هیلز دارای تعداد زیادی از گونه‌های گیاهی و حیوانی مهم و همچنین مسیر دوچرخه سواری برای دوچرخه‌های کوهستانی است. این پارک از طریق سه بلوک جداگانه به آسانی قابل دسترسی است. بلوک آرارات هیلز دارای منظره‌های پانوراما از پیشگام تماشا و تاریخ معدن طلای غنی است، بلوک دانورتی از زمین ملایم به شمال تشکیل شده است و بلوک برادیز، بلوک زادگان سنگ آهن در منطقه نورال، کاترکت است.

جاده آرارات هیلز

پارک منطقه‌ای تپه‌های آرارات، رانندگی در چشم انداز وسیع و یا آرامش بخش در میان جنگل‌های ironbark را ارائه می‌دهد. حلقه عروس هیلز، شامل یک منطقه پیک نیک، توالت و علائم تفسیری است. به راحتی از بخش اصلی جدا شده و در نزدیکی قسمت غربی پارک هیلز دیده می‌شود. قدم زدن در امتداد حلقه ۲km همراه با راه پیاده روی در عروس هیلز و لذت بردن از یک پیک نیک در عروس هیلز یا بلکی است.

پارک آرارات هیلز استرالیا
پارک آرارات استرالیا

نمایش منظره‌ای شگفت انگیز از پیرنه ها و گرمپینز به علاوه کوه کول و لنگی گیران از ویژگی‌های بارز آرارات هیلز است. پارک منطقه‌ای آرارات هیلز به آسانی از جاده پتیچوات گالی در خارج از بزرگراه غربی می‌آید و یک روز پر از لذت و آرامش را ارائه می‌دهد.

نکات مهم برای مراقبت از محیط زیست در پارک

برای مراقبت از محیط زیست رانندگان باید دارای مجوز و وسایل نقلیه ثبت شده باشند و آوردن سگ‌ها به پارک مجاز است اما باید در همه زمان‌ها تحت کنترل باشند. تأمین هیزم مورد نیاز فقط در صورتی مجاز است که چوب آن از مناطق تعیین شده باشد.

گونه‌های حیات وحش در پارک آرارات هیلز

گونه‌های پارک آرارات هیلز استرالیا
گونه‌های پارک آرارات هیلز استرالیا

گونه‌های مختلف حیات وحش در آرارات هیلز یافت می‌شود که شامل فالکون سرخ، جغد قدرتمند و فاسکوگل، پستاندار کوچک و گوشتخوار است. حیوانات بومی پارک آرارات هیلز که معمولاً در این پارک دیده می‌شوند عبارتند از: کانگرو ها، والابیز و آیدین‌ها هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و.. نسبت به اقامت در این کشور و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن