گالری سامورایی استرالیا شهر کنز تنها مجموعه سامورایی استرالیا

گالری سامورایی استرالیا (Samurai Gallery Australia) واقع در شهر کنز ایالت کوئینزلند تنها گالری در استرالیا است که به هنر، زره و اسلحه (سلاح جنگجو) سامورایی ژاپنی اختصاص دارد. سامورایی‌ها تقریباً یک هزار سال جنگجوی ژاپنی فئودالی بودند.

گالری سامورایی استرالیا
گالری سامورایی کشور استرالیا

سامورایی‌ها با استفاده از کد Bushido، مشابه کد اروپایی رژیم صهیونیستی بودند. این کد تأکید بر وفاداری، احترام و تسلط بر هنرهای رزمی و افتخار به استاد خود تا زمان مرگ است. در گالری سامورایی شما لذت دیدن مصنوعات فرهنگ ژاپنی سامورایی را خواهید دید که صدها سال قدمت دارند.

اصالت مجموعه گالری سامورایی استرالیا

تمام قطعات گالری سامورایی منحصربه‌فرد و معتبر هستند؛ این مجموعه از اقلام متعددی گردآوری‌شده است که ازجمله می‌توان به Katana، Wakizashi، Tanto، Tsuba، Menpo، هنر ژاپنی و اتصالات شمشیر و زره اشاره کرد.

قیمت بلیت گالری سامورایی

با حضور در این گالری می‌توان دنیای یک جنگجوی سامورایی ژاپنی را از نزدیک دید و آن را لمس کرد. برای حضور در این گالری باید هزینه ورودی آن را پرداخت نمود. این هزینه برای افراد مختلف و رده‌های سنی متفاوت است. پذیرش برای بزرگ‌سالان ۱۰ دلار، برای دانش آموزان و بازنشستگان ۵ دلار و برای حضور با خانواده ۲۵ دلار باید پرداخت نمود.

هدف از تشکیل گالری سامورایی استرالیا

اعتقاد یک سامورایی به این‌که کسب افتخار از زندگی کردن اهمیت بیشتری دارد، نشان می‌دهد که سامورایی، یک سرباز ساده نیست، بلکه یک جنگجو و مبارز قابل‌احترام است. زیبایی روح سامورایی در شمشیر و زره ژاپن دیده می‌شود.

هدف تشکیل گالری سامورایی استرالیا
هدف تشکیل گالری سامورایی

هدف مسئولان این گالری پیوستن بازدیدکنندگان به نمونه‌هایی از این روحیه سامورایی و نشان دادن این مطلب است که چگونه می‌توان این روحیه را در معرض زندگی مردم مدرن قرارداد. کسانی که قصد سفر و یا مهاجرت به استرالیا دارند پیشنهاد می‌شود از این گالری دیدن کنند و تجربیات سامورایی را کسب کنند.

افول زندگی سامورایی در ژاپن

در اصل ژاپن توسط امپراتور و اشراف حکومت می‌شد. دوران سامورایی در پایان دوران هین پس از درگیری میان خانواده‌های قدرتمند میناموتو و تایرا به پایان رسید. پس‌ازآن، تعدادی از دولت‌های تحت رهبری سامورایی برای حدود ۷۰۰ سال (از دوره Kamakura تا Edo) تحت کنترل دولت مرکزی ژاپن قرار گرفتند. در آن زمان، ژاپن با تعدادی از درگیری‌ها از خارج از مرزهای خود مواجه شد. دو نیروی مغولستانی که نیاز به بازدارندگی داشتند، دو حمله داشتند.

گالری سامورایی، یک گالری متفاوت و تأثیرگذار

گالری سامورایی کمی متفاوت‌تر از هنرهای معمول و فرهنگ غالب منطقه است! این گالری بزرگ‌ترین مجموعه هنر و صنایع‌دستی سامورایی در کشور استرالیا است، اما همین گالری به‌تنهایی تغییرات زیادی را از دیدگاه‌های معمول در شهر ارائه می‌دهد و نمایشگاه خوبی از سامورایی‌ها است. این مکان به‌خوبی سازمان‌یافته است. اگر شما نیز به هر چیزی مربوط به سامورایی علاقه‌مند هستید، توصیه می‌شود به بازدید از این گالری بروید.

گالری سامورایی کنز استرالیا
گالری سامورایی کنز استرالیا

گالری سامورایی استرالیا سرگرم‌کننده و آموزنده

حضور در گالری سامورایی استرالیا مانند سفر در زمان و حضور در عصر سامورایی‌ها است. رفتن به این گالری مانند سفر به‌جایی در تاریخ ژاپن است. در این گالری لوازم جانبی، شمشیر و زره و همه لوازم یک زندگی سامورایی و تصاویری از آن دوره وجود دارد. افراد متفاوت با حضور در این گالری علاوه بر شناخت تجهیزات سامورایی می‌توانند با روح بزرگ و منش یک سامورایی آشنا شوند و در این عصر روحیه فداکاری، گذشت و هنر بخشش را بیاموزند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن