مرکز آبزیان و پارک آبی چرم‌ساید بریزبن استرالیا

پارک آبی چرم‌ساید (Chermside Water Park) بزرگ‌ترین پارک آبی در شهر بریزبن واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا است. این پارک آبی شامل ۲۵ متر استخر آب گرم در فضای آزاد و بیش از ۲۰ متر استخر سرپوشیده آب گرم است.

پارک آبی چرم‌ساید استرالیا
پارک آبی چرم‌ساید استرالیا

امکانات و زیبایی‌های آبزیان چرم‌ساید

در این مجموعه علاوه بر استخرهای شنای آزاد، مجموعه‌ای از باشگاه‌های گروهی برای انجام فعالیت‌های تناسب‌اندام در فضای باز، کافی‌شاپ‌های مجهز و زیبا، مناطق تفریحی سایه‌دار مجهز به میز و صندلی و امکانات کافی برای برگزاری جشن‌های تولد و استخدام و… است.
می‌توان در این مجموعه از پارک آبی بزرگی که دارای شش آبشار زیبا است، دیدن کرد. تالاب‌های آب موجود در این پارک تفریحگاه و محل بازی کودکان در تابستان است.

مدرسه شنای پارک آبی چرم‌ساید

در مرکز آبزیان چرم‌ساید یک مدرسه شنا وجود دارد، این مدرسه خدمات آموزش شنا را برای خانواده‌ها و بچه‌ها در تمام گروه‌های سنی و در هر سطح از توانایی جسمی از ۴ ماهگی به بالا ارائه می‌دهد. باوجود مربی‌های شایسته و قابل‌اعتماد در این مجموعه خانواده‌های می‌توانند کودکان خود را با خیال راحت در این مدرسه شنا ثبت‌نام کنند.

مدرسه شنا مرکز چرم‌ساید استرالیا
مدرسه شنا مرکز چرم‌ساید استرالیا

بچه‌ها نیز می‌توانند علاوه بر لذت بردن از آب و محیط جذاب استخر، درس‌های شنا و مهارت‌های موردنیاز را آموزش ببینند و سطح اعتمادبه‌نفس خود را نیز افزایش دهند. از دیگر خدمات آموزشی مدرسه شنا، کلاس‌های ایروبیک آبی و کلاس‌های آموزش غریق نجات است.

این مرکز همچنین دارای ۶ آبشار و یک تالاب بزرگ بازی است که کودکان می توانند با تهیه تنها یک بلیت در گرمای تابستان یا زمستان در استخر های متنوع مرکز آبزیان گذران وقت کنند.

ایمنی استخر چرم ساید

مجموعه بزرگ آبزیان چرم‌ساید این افتخار را دارد که مورد تائید شورای برنامه آموزشی عمومی کشور استرالیا است.

قوانین و مقررات مدرسه شنا در پارک آبی چرم‌ساید

  •  برای کودکان ۰ تا ۵ سال غیر شناگر و کسانی که هیچ‌گونه آشنایی با شنا ندارند، پدر یا مادر یا یک سرپرست باید همیشه در آب و در دسترس کودکان باشد.
  •  برای کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۰ سال، والدین باید نظارت جدی بر فعالیت کودکان خود داشته باشند و نگهبان فرزند خود باشند. هرلحظه آماده وارد شدن به آب و خیس شدن با این گروه سنی باشید.
  •  کودکان ۱۱ تا ۱۴ ساله، والدین یا سرپرستان همراه این کودکان باید به‌طور منظم وضعیت جسمانی کودک را بررسی کنند و مراقبت فرزند خود باشند.

هزینه‌های ورود به مرکز آبزیان چرم‌ساید

قیمت‌ها برای ورود به پارک آبی و استفاده از استخرها جهت اطلاع گردشگران و بازدیدکنندگان
بزرگ‌سالان: ۱۵ سال به بالا: ۱۶٫۵۰ دلار
کودک: (۶ تا ۱۴ سال): ۱۴٫۵۰ دلار
کودک (۲ تا ۵ سال): ۶٫۶۰ دلار

هزینه پارک آبی چرم‌ساید استرالیا
هزینه مرکز آبزیان چرم‌ساید استرالیا

کودک زیر ۲ سال (هزینه همراه با بزرگ‌سالان محاسبه می‌شود): رایگان
تماشاگران (غیر شناگر): ۵٫۶۰ دلار
خانواده (۲ بزرگ‌سال و ۲ کودک): ۴۹٫۶۰ دلار

کمبودها و نارضایتی‌ها از پارک آبی چرم‌ساید

برخی از والدینی که کودکان خود را در مدرسه شنا پارک آبی چرم‌ساید ثبت‌نام کرده‌اند در مورد زمان‌بندی کلاس‌ها و هزینه‌های پرداختی و عدم هماهنگی مربیان با والدین در موارد معدودی معترض هستند. برخی از بازدیدکنندگان نیز از کمبود کارکنان این مجموعه و رفتار تبعیضی بعضی از کارکنان گله و شکایت دارند و گروهی نیز از اوضاع بهداشت استخرها، آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مردانه شکایت دارند و پرداخت این مقدار از هزینه را برای ورود به استخر عادلانه نمی‌دانند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن