دانشگاه کوئینزلند (UQ) یکی از برترین دانشگاه های استرالیا

دانشگاه کوئینزلند (UQ) یکی از مؤسسات آموزشی و پژوهشی در کشور استرالیا است.

شعار دانشگاه این است: (ما از طریق ایجاد، حفظ، انتقال و استفاده از دانش برای تعالی تلاش می‌کنیم.) برای بیش از یک قرن، دانشجویان زیادی را در این دانشگاه آموزش‌دیده و اساتید برجسته‌ای در اینجا مشغول تدریس بوده‌اند، افراد زیادی کارکرده‌اند تا رهبری دانش را برای یک جهان بهتر فراهم کنند.

دانشگاه کوئینزلند استرالیا
دانشگاه کوئینزلند (UQ) استرالیا

رتبه‌بندی جهانی دانشگاه کوئینزلند (UQ)

دانشگاه شهر بریزبن در میان دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارد. رتبه‌بندی‌های متفاوتی که توسط چندین دانشگاه و پژوهشگاه اصلی مستقل صورت گرفته است رتبه (University of Queensland) را به شرح ذیل اعلام داشته‌اند:

رتبه‌بندی WTS Leiden 2017 رتبه (۳۵)، رتبه‌بندی عملکرد مقالات علمی برای دانشگاه‌های جهانی (۴۱)، اخبار ایالات‌متحده، بهترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی (۴۵)، QS رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی (۴۸)، رتبه‌بندی دانشگاهی از دانشگاه‌های جهانی (۵۵) و رتبه‌بندی دانشگاه‌های دانشگاه جهانی تایمز (۶۵).

رتبه بندی دانشگاه های استرالیا
رتبه بندی دانشگاه های استرالیا

بیش از ۱۶۴ نفر از کارکنان UQ (ازجمله ملاقات افتخاری و مدرک) و استادان مقدماتی، از دانشکده‌های آموخته استرالیا هستند که شامل AAS، AAHMS، ASSA، ATSE و AAH هستند.
UQ یکی از سه عضو استرالیایی دانشگاه Universities 21 است و از اعضای بنیان‌گذار دانشگاه هشتگ (Go8) و نیز جزوی از دانشگاه‌های استرالیا هست.

تعلیم و تربیت در دانشگاه کوئینزلند (UQ)

معلمان و اساتید بامهارت و انگیزه، برای ارائه آموزه‌های مثبت و یادگیری به دانش آموزان، هم‌صدا و یکدل هستند. UQ تمرکز زیادی بر تدریس تعالی دارد و بیشتر جوایز استرالیا برای تدریس در دانشگاه را برنده‌ شده است و بیشترین کاندیدای عالی دانشگاهی در کوئینزلند را داشته است و همچنین این دانشگاه دانشجویان بین ایالتی و خارج از کشور را نیز جذب می‌کند. اساتید و مربیان UQ متعهد به تعالی در یادگیری تجربیات و نتایج برای دانش آموزان خود هستند.

تجربه دانشجویی در دانشگاه کوئینزلند

در سال ۲۰۱۷، این دانشگاه دارای بیش از ۵۲،۰۰۰ دانشجو ازجمله ۱۵،۴۰۰ دانشجوی بین‌المللی از ۱۴۱ کشور جهان بود. در دانشگاه UQ بیش از ۱۶،۴۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل می‌باشند.

دانشجویی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا
دانشجویی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا

University of Queensland شامل یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های تحصیلات تکمیلی استرالیا است که در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۳،۰۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. اگر قصد تحصیل یا مهاجرت به استرالیا دارید پیشنهاد می‌کنیم از این دانشگاه دیدن کنید و تجربه بودن در یک دانشگاه کلاس‌بالا را داشته باشید.

فارغ‌التحصیلان قابل‌توجه دانشگاه کوئینزلند

۲۵۰،۰۰۰ نفر فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌باشند که ازجمله فارغ‌التحصیلان این دانشگاه شامل برنده جایزه نوبل، دو مدیر شرکت ۵۰۰ شرکت Fortune، برنده جایزه اسکار و رهبران دولت، قانون‌گذاران، خدمات عمومی و هنر را شامل می‌شود. این دانشگاه فارغ‌التحصیلان خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین دارایی‌های خود محسوب می‌کند. دستاوردهای آن‌ها باعث ترقی دانشگاه شود و در عوض دانشگاه به‌سختی تلاش می‌کند تا اعتبار خود را تقویت کند.

فارغ‌التحصیلان دانشگاه کوئینزلند
فارغ‌التحصیلان دانشگاه کوئینزلند

تمرکز تحقیق در دانشگاه کوئینزلند

دانشگاه کوئینزلند (UQ) در طول پنج سال گذشته بیشتر از سایر دانشگاه‌های استرالیا منابع مالی برای کشف و تحقیقات پیشین شغلی استرالیا جذب کرده است. این دانشگاه به‌طور فراوانی در ساخت‌وساز و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است و کمک به ایجاد محیط‌های عالی برای مطالعه و تحقیق است. UQ متعهد به توسعه فضاهای یادگیری پیشرفته‌ای است که در قبال خواسته‌ها و انتظارات صنعت هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن