چرخ‌وفلک بریزبن بزرگ‌ترین چرخ ساحل جنوبی شهر بریزبن استرالیا

چرخ‌وفلک بریزبن (Wheel of Brisbane) در خیابان راسل واقع در پارک‌های ساحل جنوبی بریزبن در مرکز فرهنگی و سرگرمی بریزبن در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا قرار دارد. این چرخ‌وفلک بر روی هفتمین کانال آب بزرگ شهر قرارگرفته و یک‌ راه هیجان‌انگیز برای مشاهده چشم‌انداز شهر بریزبن است.

چرخ‌و‌فلک بریزبن استرالیا
چرخ‌و‌فلک بریزبن استرالیا

یک چرخ‌وفلک با ارتفاع ۶۰ متر از سطح زمین که یک نمای ۳۶۰ درجه از چشم‌اندازی شهر در پیش روی بیننده قرار می‌دهد. چرخ‌وفلک نقطه عطفی در شهر بریزبن است و تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی از اتوبوس و قطار جنوبی بریزبن فاصله دارد.

افتتاح چرخ‌وفلک بریزبن

این چرخ‌وفلک در سال ۲۰۰۸ در ورودی شمالی به Parklands Park South، ایستگاه تغییرات جهانی Expo 88 بر روی رودخانه بریزبن، به‌عنوان بخشی از بیستمین سالگرد نمایشگاه جهانی ۸۸ و یک‌صد و پنجاهمین سالگرد جشن‌های دولت کوئینزلند ۱۸۵۹-۲۰۰۹، ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چرخ‌و‌فلک بریزبن
افتتاح چرخ‌و‌فلک بریزبن

همه‌وقت همه‌کس در چرخ‌وفلک بریزبن

بازدیدکنندگان می‌توانند چند راه را با چشم‌انداز متفاوت جهت لذت بردن از هیجان واقعی چرخ‌وفلک انتخاب کنند.

تنوع تفریح و سرگرمی‌های جذاب باعث شده تا علاقه مردم برای سفر به بریزبن یا مهاجرت به استرالیا افزایش یابد زیرا کیفیت زندگی در بریزبن نسبت به گذشته خیلی افزایش‌ یافته است، همچنین می‌توان در طول روز یا در زیر چراغ‌های شب، هنگام غروب خورشید و زیبایی‌های خاص غروب، هر زمان و هرلحظه از شبانه‌روز، با خانواده یا با دوستان، درهرصورت استفاده از چرخ‌وفلک جهت خاطراتی ماندگار در ذهن باقی خواهد گذاشت.

یک چشم‌انداز خیره‌کننده از چرخ‌وفلک بریزبن

برای یک نمایش منحصربه‌فرد از قلب و مرکز فرهنگی شهر، بر روی چرخ‌وفلک بروید؛ زیرا آنجا قادر به مشاهده مناظر دیدنی اطراف شهر خواهید بود. این چرخ‌وفلک دیدنی غول‌پیکر ۳۶۰ درجه، پانورامای هیجان‌انگیز تا آنجا که چشم می‌تواند ببیند را ارائه می‌دهد و تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به شما می‌دهد.

چشم انداز چرخ‌و‌فلک بریزبن
چشم انداز چرخ‌و‌فلک بریزبن

جذاب برای همه

در چرخ‌وفلک بریزبن برای ایمنی و راحتی یک سیستم تهویه کاملاً محصورشده در هر واگن کپسول مانند قرار داده‌اند، چرخ‌وفلک علاوه بر خط افق شهر بریزبن، شمارا از دیدنی‌های جذاب در رودخانه پرجنب‌وجوش بریزبن شگفت‌زده خواهد شد.

هوای تهویه شده و فضای امن ایجادشده برای جوانان و بزرگ‌سالان، توریست‌ها و افراد محلی و کلیه کسانی که از چرخ‌وفلک استفاده می‌کنند فضایی آرام‌بخش و خاطره‌ای خوش را به یادگار خواهد گذاشت. سوارشدن بر روی چرخ در هر یک از ۴۲ واگن کاملاً مستقل و هوای تهویه شده‌ی آن می‌تواند برای شش فرد بزرگ‌سال و دو کودک راحت باشد. در چرخ‌وفلک بریزبن مجموع ظرفیت مسافربری ۳۳۶ نفری را در اختیاردارند.

تایم کاری Wheel of Brisbane

حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه طول می‌کشد که چرخ‌وفلک یک دور کامل بچرخد. هرروز هفته در وسط ساحل جنوبی عمل می‌کند. ساعت‌های کاری در طول هفته متفاوت‌اند دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹:۳۰ بعدازظهر، جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ صبح و یکشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ بعدازظهر است. با سوارشدن بر روی چرخ‌وفلک بریزبن، جهت دیدن نمای شهر و اطراف آن در یک نمای جدید و دیدنی قطعاً خاطره‌ای ماندگار در ذهن به یادگار خواهند داشت.

تایم کاری چرخ‌و‌فلک
تایم کاری چرخ‌و‌فلک

چرخ‌وفلک بریزبن جذابیت فوق‌العاده‌ای است. شما یک ماجراجویی احساسی و کمی آدرنالین نیاز دارید تا بتوانید به‌سادگی بهترین چشم‌اندازها و دیدنی‌های بریزبن را در طول روز و نورهای شهر را در شب دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای از سواحل جنوبی و منظره‌های شهری معروف در رودخانه‌ای دوست‌داشتنی بریزبن دریافت کنید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن