کوه کوت‌تا

کوه کوت‌تا بر بلندای شهر بریزبن استرالیا

کوه کوت‌تا (Mt Coot-tha) نقطه عطفی در شهر بریزبن، شهری در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا است. این کوه یک پس‌زمینه سبز برای افق شهر ایجاد کرده و به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه طبیعی منطقه شناخته می‌شود. کوه کوت تا مکانی عالی برای فرار از هیاهوی شهر و نقطه‌ای برای آرامش، تفریح و یادگیری از طبیعت است.

شورای Mt Coot-tha بر اساس دارایی‌های و امکانات طبیعی کوه، امکانات جدیدی برای فعالیت‌های تفریحی و توریستی ایجاد کرده است که هماهنگ با طبیعت و شرایط طبیعی کوه است. یک مرکز اطلاع‌رسانی جدید جهت سرویس‌دهی به بازدیدکنندگان ایجاد کرده مکان‌های پیک‌نیک و پیاده‌روی را بهبود بخشیده است.

طبیعت کوه کوت‌تا بریزبن

تصور کنید که دریا از چراغ‌های خیره‌کننده و دیدنی نفس‌گیر یکی از بهترین شهرهای استرالیا روشن‌شده است! کوه کوت‌تا مکانی عالی جهت مشاهده مناظر زیبا و شگفتی‌های شهر بریزبن را مقابل دیدگانتان قرار می‌دهد.

نقاط پیک‌نیک و باربکیو وجود دارد که می‌تواند یک روز خانواده را در خورشید به زیباترین شکل بگذرد. اگر این کار را بکنید، هنر Trail Art Aborginal را به دست خواهید آورد که به هنر و فرهنگ خود نگاهی جالب می‌زند. یک فرار دوست‌داشتنی از زندگی شهری است.

کوه کوت‌تا مکانی خاص است

این محل برای بومیان جهت جمع‌آوری عسل تولیدشده توسط زنبورعسل بسیار مهم بود. برای مدیران تلویزیون، این مرکز به جهت ارسال سیگنال‌های ثابت در سراسر بریزبن اهمیت دارد و برای دوچرخه‌سواران کوهستان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، این کوه یک چالش پرهیجان مطرح می‌شود.

اما برای اکثر موارد، Mt Coot-tha نزدیک‌ترین کوه به CBD است که یک چشم‌انداز زیبا از شهر قابل‌ مشاهده است، راه‌های کوتاه پیاده‌روی زیبایی دارد، یک مکان مناسب برای گذران یک روز و نقطه‌ای مناسب جهت یک پیک‌نیک و تفریح آخر هفته هست.

مناظر و چشم‌اندازها

کوه کوت‌تا برای دیدار چشم‌انداز بریزبن و دید کلی از ناحیه اطراف منطقه خلیج مورتون بهترین مکان است. در بلندای کوه برای دیدن مناظر زیبای خلیج و اطراف شهر تلسکوپ‌هایی قرار داده‌ شده که با استفاده از آن می‌توانید به مشاهده چشم اندازه‌ای موجود بپردازید.

در این ناهمواری شهر بریزبن به مشاهده طلوع زیبای آفتاب بنشینید تا ببینند که چگونه شب شهر در تابش طلایی روز شکسته می‌شود و یا می‌توان در شب حرکت عاشقانه یک پری دریایی را درگذر از چراغ‌های پرزرق‌وبرق شهر و زیر آسمان پرستاره به تماشا نشست.

صرف ناهار در رستوران تپه‌ای کوه کوت‌تا

در کوه کوت‌تا کافه‌های جذابی ساخته‌شده که می‌توان در آن به‌صرف یک غذای غیررسمی و نوشیدنی‌های سبک پرداخت. مغازه سوغات در کوه وجود دارد که می‌توان یادگاری‌های خاص در برگشت از کوه به همراه داشته باشید.

آرامش در زیر چترهای بازار با صرف بستنی در هنگام تماشای چشم‌انداز و منظره‌ای زیبا از شهر در خاطره‌ها خواهد ماند. همچنین وجود یک رستوران و کافه مجلل در کوه جهت یک تجربه رسمی‌تر و غذای خاص‌تر را با یکی از بهترین نوشیدنی‌های استرالیایی می‌توان تجربه کرد.

دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در کوه کوت‌تا بریزبن

کوه کوت‌تا محل مناسبی برای علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری کوهستانی است که در امتداد مسیر دنباله‌دار و پرپیچ‌وخم کوهستان ساخته‌شده است. اگر اسب‌سوارید مراقب سیل بندها و مکان‌های کنترل فرسایش باشید این قسمت‌ها برای بسیاری از سواران تازه‌کار خطرناک است و بسیاری از تازه‌کاران در آن سقوط کرده‌اند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن