پارک تیپ ۷۷ در بریزبن استرالیا، پارکی به بزرگی دو جنگ جهانی

پارک تیپ ۷۷ شهر بریزبن (۷th Brigade Park) در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا قرار دارد. این مکان دارای یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های بازی به نام زمین‌های شمال پارک که به‌عنوان KidSpice شناخته می‌شود.

پارک تیپ بریزبن استرالیا
پارک تیپ بریزبن استرالیا

جنگ جهانی اول و تیپ ۷۷

این پارک در سال‌های دور و در زمان جنگ توسط ارتش در جنگ جهانی اول (۱۹۱۴ – ۱۹۱۸) به‌عنوان اردوگاه تجدیدقوا برای اسب‌ها و سایر واحدهای نظامی مورداستفاده قرارگرفته بود. پارک تیپ ۷۷ یک پایگاه نظامی برای AMF (نیروهای نظامی استرالیا) بود.

جنگ جهانی دوم

بین سال‌های ۴۲-۱۹۴۱ و در جنگ جهانی دوم پارک توسط نیروهای مسلح استرالیا به‌عنوان یک اردوگاه آموزشی مورداستفاده قرار گرفت و در مکان کنونی پارک، سربازان بسیاری مورد آموزش و تمرین قرار گرفتند. گردان‌هایی که در اینجا آموزش‌دیده بودند، به‌طور کل به‌عنوان تیپ پیاده ارتش شناخته‌شده بودند که پس از آموزش آن‌ها به منطقه خلیج مونولا گینه جدید جهت جنگ با ژاپن اعزام شدند. از ۲۵ آگوست تا ۷ سپتامبر ۱۹۴۲، تیپ ۷۷، به‌عنوان بخشی از نیروی میلان، کمک کرد تا اولین شکست زمینی را به ژاپنی‌ها در جنگ جهانی دوم در خلیج میلان تحمیل کند. این‌یک پیشرفت عمده برای روحیه متفقین در جنگ اقیانوس آرام بود.

جنگ جهانی تیپ 77 استرالیا
جنگ جهانی تیپ استرالیا

امکانات ورزشی پارک

علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری کوهستان بدانند که در این پارک امکان انجام دوچرخه‌سواری و هیجان آن وجود دارد، همچنین این پارک یکی از محبوب‌ترین مسیرها برای دونده‌ها و دوچرخه‌سواران است. این پارک دارای یک دیوار نامحدود، نیم زمین بسکتبال و یک جفت زمین کریکت بیضی‌شکل برای کسانی است که به دنبال این ورزش‌های تیمی هستند. بسیاری از نقاط عالی برای پیک‌نیک یا باربکیو در سراسر پارک وجود دارد.

پارک همیلتون

شورای بین‌المللی بریزبن در ۲۷ اکتبر ۱۹۶۱ زمین این منطقه را برای پارک‌ها و زمین‌های فضای سبز از دولت استرالیا خریداری می‌کند. این منطقه به‌عنوان پارک همیلتون شناخته می‌شود تا زمانی که در سال ۱۹۹۶ به پارک تیپ ۷۷ تغییر نام داد.

پارک همیلتون بریزبن استرالیا
پارک همیلتون بریزبن استرالیا

قسمت‌های مختلف پارک

چهار پارک بازی در پارک تیپ ۷۷ وجود دارد. در کنار جاده مورفی زمین‌بازی کودکان KidSpice و یکی دیگر از قسمت‌های کوچک‌تر و معمولی زمین‌بازی وجود دارد. سومین پارک در امتداد جاده نیومن قرار دارد و آخرین مجموعه از زمین‌های بازی کنار خیابان بیور است.

زمین‌بازی کودک

زمین KidSpice دارای یک ساختار عظیم و جامع مانند قلعه است که فرصت‌های نامحدودی را برای بالا رفتن، آویزان شدن، جورچین‌های کودکانه، خزیدن، چرخش و حتی قایم‌موشک برای کودکان فراهم می‌کند! این‌ها ترکیبی از یک قلعه جادوگر و برج کنترل موشک را شامل می‌شود که مطمئناً تخیل هر کودک را به خطر می‌اندازد. نزدیک به تعدادی از جداول پیک‌نیک، پناهگاه و یک ردیف توالت.

زمین پارک تیپ استرالیا
زمین پارک تیپ استرالیا

قسمت آموزشی

به فاصله کوتاهی از پارک تیپ ۷۷ یک مسیر باریک به جاده‌ای ختم می‌شود که دارای امکانات و علائم و اخطارهای جاده‌ای و مسابقه‌ای هست. این مسیر یک فرصت عالی برای دوچرخه‌سواران جوان فراهم می‌کند تا بتوانند قوانین جاده‌ها را در محیطی امن اجرا می‌کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن