ساحل کلمسی

ساحل کلمسی | پارک کلمسی شهر بریزبن استرالیا

ساحل کلمسی (Colmslie Beach) یک پارک مخصوص کودکان است، پر از انواع وسایل و شکل‌های بازی کودکانه که مناسب یک روز زیبای آفتابی در شهر بریزبن واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا است. این پارک و وسایل بازی و اشکال کودکانه‌ای که از حیوانات مختلف در آن قرار داده‌اند آن را تبدیل به یک پارک کودکانه دوست‌داشتنی کرده که به‌سرعت کودکان را جذب خود می‌کند.

پارک کلمسی استرالیا
پارک کلمسی استرالیا

ویژگی‌های پارک

این ساحل محیطی پارک مانند است که در کنار ساحل شنی رودخانه قرار دارد و به نظر می‌رسد مانند یک معجزه در یک قسمت طولانی پر از درختان در میان یک منطقه صنعتی است. داشته‌های زمین‌بازی شامل ماهی و مجسمه هشت‌پا برای بالا رفتن است که برای توسعه مهارت‌های حرکتی ناخوشایند در کودکان کاملاً مناسب است. پارک دارای جورچین‌های عالی است.

ویژگی های پارک کلمسی استرالیا
ویژگی های پارک بریزبن

ساحل کلمسی دارای یک قایق موزیکال است و این مکانی عالی برای کشیدن پاها و غرق شدن کودکان در تخیل کودکانه است. از همه مهم‌تر، فضای زیادی برای پیک‌نیک وجود دارد، همچنین مکان‌های پر از سایه، درختان زیبا و یک منطقه وسیع برای کریکت یا فوتبال وجود دارد؛ اما پارک و زمین‌بازی جذاب غیرقابل‌انکاری دارد.
این پارک در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و می‌توان از هواپیماهای کم پرواز آن استفاده کنید و پروازی بر بالای پارک و تا کوه بریزبن داشته باشید.

کاپیتان دریایی که ماهی غول‌پیکر یا دزد دریایی را با اسلحه خود اسیر کرد در این زمین‌بازی قرار دارد که یک ماجراجویی بسیار مهیج ساحلی و برای کودکان بسیار جذاب است!

نیازهای خاص

ساحل کلمسی دارای امکانات توالت عمومی برای صندلی چرخ‌دار است. زمین‌بازی در بسیاری از نقاط توسط سایه‌های درختان بالغ و بادبانی سایه پوشیده شده است. دوچرخه‌سواری و مسیرهای پیاده‌روی در اطراف پارک وجود دارد که برای کودکان بریزبن مناسب است که مهارت‌های سواری خود را آزمایش می‌کنند. پناهگاه‌های پیک‌نیک با میز و باربکیو در این مکان وجود دارد.

نیازهای پارک کلمسی استرالیا
نیازهای پارک کلمسی استرالیا

برخی از امکانات رفاهی در ساحل

توالت‌های راحتی برای صندلی چرخ‌دار، تجهیزات بازی زیر بادبزن و سایه درختان سایه‌ای، امکان بازی‌های شن و ماسه‌ای، جورچین‌های کودکانه، تنظیم نوسان پنتاگون، الاکلنگ‌های مختلف، فضاهای آزاد چمن، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، حوض‌ها و استخرهای آب، هم‌جواری با رودخانه بریزبن.

استخر تفریحی همیلتون

یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های بازی بریزبن در نزدیکی استخر تفریحی همیلتون است. در کنار رودخانه بریزبن، ساحل کلمسی و پارک سگ‌های بدون سرنشین شامل زمین‌بازی کودکان با باغ هشت وپ، کباب، پناهگاه‌های پیک‌نیک مخفی و سواحل شنی است.

استخر همیلتون بریزبن استرالیا
استخر همیلتون بریزبن استرالیا

یک‌رشته از مکان‌های تفریحی بزرگ، BBQ ها و پناهگاه خط صخره‌ای در همان اطراف است و یک‌راه پله چوبی محکم به پایین خلیج راه دارد. زمین‌های بازی کودکان با مجسمه‌های دریایی ماروئوس و پل‌های مانع رنگین‌کمانی، به جذابیت آن می‌افزایند.

دیدگاه غالب منطقه

هنگامی‌که در مورد ساحل کلمسی و مناطق آنجا یادآوری می‌شود تنها یک منطقه صنعتی متصور خواهد شد، شهری با کارخانه آجر قرمز و پشتهٔ دودکش گوتی، کارخانهٔ هاینز اسمالگودز که در سمت غرب قرار دارد.

کارخانه سابق آهک استات که در سال ۱۹۱۷ در سایت بیمارستان ساخته‌شده است، تجربیات دیگری ازجمله فروشگاه جنگ‌افزار جنگ جهانی دوم و… اما این تنها تصویر این منطقه نیست و ساحل کلمسی دنیایی متفاوت را برای کودکان و بزرگ‌ترها ساخته که همانند مکانی رؤیایی در دل منطقه‌ای صنعتی است.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن