گالری ملی ویکتوریا

گالری ملی ویکتوریا در شهر ملبورن استرالیا

گالری ملی ویکتوریا (National Gallery of Victoria) واقع در شهر ملبورن استرالیا یکی از قدیمی ترین گالری های هنر عمومی این شهر است. هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این اثر تاریخی درسال ۱۹۶۸ افتتاح و در سال ۲۰۰۳ بازسازی شد و امکانات بیشتری برای رفاه حال مردم و جذب گردشگران به آن اختصاص داده شد.

گالری ملی ویکتوریا شهر ملبورن استرالیا
گالری ملی ویکتوریا شهر ملبورن استرالیا

National Gallery of Victoriaدارای بیش از هفتاد هزار اثرهنری خاص و عام می باشد، و در مکان های مختلف و حفاظت شده ای نگهداری می شود. که در ساختمان های مانند st.kilda road محافظت می شود.

تالار بزرگ شیشه ای گالری ویکتوریا

این بنا را بخاطر تالار بزرگ با شیشه های رنگی و استراحتگاه مجهز می شناسند. گردشگران میتوانند با حضور در این مجموعه از سقف زیبا ونمایان شده این تالار لذت ببرند. افرادی که برای دیدن پا به تالار گالری ملی ویکتوریا می گذارند اکثر اوقات رو به بالا درازشده و از سقف تالار دیدن می کنند. گردشگران برای سهولت کار و بهتر دیدن سقف زیبای تالار این کار را انجام می دهند. مدت زمانی هم که گردشگران می توانند از این جاذبه دیدن کنند بین ۱ تا ۲ ساعت می باشد.

تالار گالری ملی ویکتوریا استرالیا
تالار گالری ملی استرالیا

قطب های گردشگری موزه

بزرگترین و منحصرترین موزه هنری کشور استرالیا گالری ملی ویکتوریا ملبورن است. که مجموعه های عجیب و باورنکردنی را در خود جای داده، این بنای تاریخی که یکی از قطب های اصلی گردشگری در ملبورن استرالیا میباشد دارای دو قسمت مهم و قابل توجه است.

اولین قطب خیابان Kilda که به نام ngv بین المللی می شناسند، که نمایانگر هنرهای مردمان اروپا، آسیا و آمریکای لاتین است. دومین قطب این موزه یان پاتر که مرکز ngv استرالیا را تشکیل داده که نشانگر آثار مردم بومی آن زمان این منطقه و مستعمره نشینان اولیه این سرزمین می باشد.

موزه گالری ملی ویکتوریا استرالیا
موزه گالری ملی استرالیا

برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا و یا سفر به این کشور دارند، پیشنهاد می شود از گالری ملی ویکتوریا که هر ساله علاوه بر مردم عادی، باعث شده جذب شخصیت ها و هنرمندان مشهور دنیا به جهت وجود آثار تاریخی و آثار هنرمندان معاصر استرالیا دیدن کنند.

مونه و تام در گالری ویکتوریا

پردرآمدترین قسمت این مجموعه، بخش های مونه و تام است که بخش اعظمی از این بنا را نیز به خود اختصاص داده و سالانه طبق آخرین آمارداده شده بیش ۴۰ درصد از بازدید کنندگان برای دیدن این دو بخش به گالری ملی ویکتوریا می آیند.

گالری ملی ویکتوریا ملبورن که یکی از اصلی ترین گالری های هنر و موزه در کشور استرالیاست. برای رفاه حال مردم و بازدید کنندگان از امکانات خوب و زیادی برخوردار است مانند: رستوران، هتل و شهربازی که گردشگران علاوه بر بازدید از این بنا میتوانند در این مجموعه زیبا اقامت هم داشته باشند.

آکادمیک و دانشکده گالری

گالری اصلی این موزه در خیابان کلیدا که در وسط آثار هنری ملبورن قرار گرفته است. قسمتی دیگر از این گالری در اطراف میدان فدراسیون قرار دارد، این گالری شامل دانشکده و آکادمیک هنر دانشگاهی نیز می باشد هر ساله دانشجویان زیادی از دانشکده و آکادمیک این گالری فارغ التحصیل می شوند.

فارغ التحصیلان این دانشکده به معروف ترین و مهم ترین هنرمندان و بازیگران استرالیا تبدیل شده اند. خود این موضوع به برند خوبی برای این گالری تبدیل شده است.این گالری مجموعه های بین الملی زیادی ازهنرمندان مشهور جهان را در خود جا داده، مانند اثرهایی از رامبراند، پیترپل، روبنز باتیستا تیپلو و… .

دانشکده گالری ملی ویکتوریا استرالیا
دانشکده گالری ملی استرالیا

همچنین مجموعه های مهم و مدرن دیگری در این گالری وجود دارد مانند گلدان های یونانی، مصنوعات مصری و سرامیک های تاریخی اروپا. البته آثاری از گالری ملی ویکتوریا هم طی این مدت به سرقت رفته است که شامل نقاشی پابلو در سال ۱۹۸۶ بوده که بعد ها شخص متهم به سرقت از گالری را تروریست فرهنگی استرالیا نامیدند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

2 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن