پارک ملی کاناوارا

پارک ملی کاناوارا شهر آرمیدال استرالیا

حتما تاکنون نام پارک ملی کاناوارا ( Cunnawarra National Park ) را شنیده‌اید. این پارک در استرالیا قرارداد که منطقه‌ای محافظت شده به شمار می‌رود.

پارک به عنوان تفریحگاهی مناسب برای روزهای تعطیل بوده و اغلب مردم کشور استرالیا که در نزدیکی این پارک سکونت دارند، از آن استفاده می‌کنند. ویژگی‌های پارک ملی کاناوارا برای همه افراد جذاب است و دانستن آن خالی از لطف نخواهد بود.

موقعیت پارک ملی کاناوارا

پارک ملی کاناوارا در شهر آرمیدال استرالیا واقع شده است. این پارک ۸۰ کیلومتر از شرق آرمیدال، ۱۰ کیلومتر از آبشار و ۵۶۵ کیلومتر با شمال سیدنی فاصله دارد. همچنین شهر دوریگو در ۷۰ کیلومتری جنوب غرب این منطقه است و پارک در بین این شهرها واقع شده است. پارک ملی نیوانگلند در مرز شمال شرقی پارک ملی کاناوارا قرار گرفته و پارک ملی رودخانه اگزلیک وایلد در گوشه جنوبی آن قرار دارد.

پارک ملی کاناوارا بخشی از میراث جهانی است که در انگلستان در سال ۱۹۸۶ به ثبت رسیده و در سال ۲۰۰۷ در فهرست میراث ملی استرالیا افزوده شده است.

ویژگی‌های پارک کاناوارا

پارک ملی کاناوارا با میانگین دمای تابستانی بین ۱۳ درجه سانتی گراد تا ۲۴ درجه سانتی گراد یکی از مناطق خنک برای گذراندن تفریح است. بالاترین دمایی که در این پارک ثبت شده است حدود ۳۲٫۸ درجه سانتی گراد بوده است.
در زمستان نیز بین ۱ تا ۳ درجه سانتی گراد دمای آن متغیر است و کمترین دمایی که در این پارک ثبت شده است حدود منفی ۷ درجه سانتی گراد می‌باشد. مرطوب‌ترین ماه در پارک ملی کاناوارا ماه ژانویه بوده و در ماه ژوئن نیز رعد و برق در این منطقه بیشتر است. همچنین میزان بارش سالانه در پارک حدود ۸۴ میلی متر ثبت شده است که مقدار نسبتاً خوبی را نشان می‌دهد.

از جمله امکانات تفریحی که در پارک وجود دارد، میزهای پیک نیک همراه با مکان‌هایی برای تهیه کباب است؛ بنابراین مهاجرت به استرالیا و تفریح در این پارک یکی از بهترین لحظات را رقم می‌زند.
از آنجا که در این پارک آنتن دهی موبایل ضعیف می‌باشد لذا بهتر است جی پی اس گوشی خود را فعال کرد تا در مواقع اضطراری بتوان راحت تر مکان افراد را ردیابی نمود. پارک ملی کاناوارا یکی از پارک‌های بزرگ استرالیا بوده و مراقبت از خود و همراهان به عهده خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه خواهد بود و بهتر است از خطرات موجود در این پارک آگاه گردید.

در این پارک همراهی حیوانات خانگی از جمله سگ مجاز نیست و می‌بایست هنگام ورود به این پارک به این نکته توجه نمود. همچنین در پارک ملی کاناوارا هیچ مکانی برای سیگار کشیدن تعبیه نشده است و لذا در این منطقه استفاده از سیگار ممنوع می‌باشد.
پارک ملی کاناوارا را یکی از مکان هایی می‌دانند که از جنگل های راک و راش پوشیده شده است و حتی برخی از بلندترین درختان در این منطقه قرار دارند. مکان‌هایی همچون Wattle Flat و Georges Junction مکان‌های مناسبی به عنوان کمپ به شمار می‌رود و می‌توان از سکوت جنگل در آن لذت برد.
این پارک یک مکان عالی برای پیاده‌روی، سفرهای تفریحی چند روزه و مشاهده حیوانات و پرندگان نادر به شمار می‌آید و اغلب افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، می‌توانند برای تفریح به این گردشگاه طبیعی سفر کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن