تصویر-هدر-جاده-کانگرو-باتورست

جاده کانگرو در شهر باتورست استرالیا

جاده کانگرو ( Kangaroo Boundary Road Reserve ) یک مکان شگفت‌انگیز در باتورست Bathurst و جزو طبیعت کشور استرالیاست، جاده کانگرو برای لذت بردن از طبیعت و دیدن کانگوروهای زیبا در زیستگاه طبیعی خودشان است.

از این مکان به‌خوبی محافظت‌شده و پیدا کردن آن آسان است. داوطلبان کار شگفت‌انگیزی انجام داده‌اند تا این مکان را برای بازدیدکنندگان آماده کنند. با قدم زدن در جاده کانگرو به آرامش می‌رسید. پیاده‌روی در جاده کانگرو آسان است و می‌تواند در همه سنین لذت‌بخش باشد.

جاده کانگرو یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهر باتورست و یک مکان عالی برای پیاده‌روی خانوادگی با امکانات فراوان برای مشاهده نزدیک و عکاسی از کانگوروهای وحشی و دیگر حیوانات وحشی است.

جاده کانگرو
جاده کانگرو

مسیرهای بوته‌ای، شما را وارد یک حلقه از بوته‌ها و طبیعت سرسبز می‌کند که ازآنجا کوه‌های پاناراما و صدای به هم خوردن بوته‌ها و گیاهان شنیده می‌شود. هنگامی‌که شما از جاده عبور می‌کنید کانگوروها از شدت گرما زیر درختان دراز کشیده‌اند و به شما نگاه می‌کنند و کانگوروهای جوان از ترس به سمت مادرانشان می‌روند. در دنیای شلوغ شعری دیدن کانگوروها و حیات‌وحش از نزدیک می‌تواند بسیار فرح‌بخش باشد و مطمئناً تجربه‌ای متفاوت برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا رادارند محسوب می‌شود.

گروه محافظت از جاده کانگرو

هدف گروه Landcare Group Road Reservoir Bathurst این است که مکانی را در کشور برای بهره‌برداری از محیط‌زیست و لذت بردن عموم ایجاد کرده و از آن محافظت کند. ازجمله کارهایی که این گروه برای محافظت از جاده کانگرو انجام می‌دهند عبارت‌اند از کاشت درخت، درختچه، کاشتن علف‌های هرز، ساخت ساختمان و کنترل علف‌های هرز.

گشت و گذار در جاده کانگرو

می‌توانید ناهار را از شهر خریداری کرده و سپس برای پیک‌نیک به جاده کانگرو رفت. چند صندلی و جداول کافی وجود دارد، به‌طوری‌که اگر شما یک گروه بزرگ داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی ۱۰ میز را در آن قرار دهید. ورودی به A41 Western Hwy در Park Veterans Veterans نزدیک‌تر است. پیاده‌روی در این مسیر برحسب سرعت و تعداد توقف‌ها می‌تواند از یک ساعت تا ۳۰ دقیقه طول بکشد. بعضی افراد محلی نیز در این مسیر دیده می‌شوند که در حال قدم زدن هستند. یکی از دلایل مهاجرت به استرالیا همین طبیعت و حیات‌وحش بکر و دست‌نخورده‌ی آن محسوب می‌شود.
توالت‌هایی هم برای راحتی شما در این مسیر قرار داده‌شده‌اند.

جاده کانگرو
جاده کانگرو

گونه‌های مختلف کانگورو در جاده‌ی کانگرو

جاده کانگرو همچنین مکان مهم و کمیاب جنگلی است که زیستگاهی ایده آل را برای حداقل چهار گونه مختلف از کانگوروهای بومی منطقه را فراهم کرده است: کانگوروهای خاکستری شرقی، کانگوروهای بزرگ استرالیایی ( Wallaroos )، کانگوروهای قرمز ( Wallaby’s Wallaby ) و کانگوروهای سیاه ( Swamp Wallabys ) و همچنین بسیاری از انواع دیگر حیات‌وحش بومی منطقه استرالیا نیز در جاده کانگرو قابل بازدید است و بسیاری از کسانی که مهاجرت به استرالیا را تجربه کرده‌اند حتماً از این مکان و طبیعت بکر آن بازدید خواهند کرد. بیشتر افرادی که از این مکان بازدید کرده‌اند از بازدید و طبیعت بکر آن رضایت داشته‌اند پس مطمئن باشید از دیدن این مکان بکر خسته و پشیمان نخواهید شد و بعد از بازدید عکس‌های زیبایی از کانگوروهای زیبا خواهید داشت که همه از دیدن آن‌ها به وجد خواهند آمد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن