راه آبشار دانگارس

راه آبشار دانگارس (Dangars Falls) یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ایالت نیو ساوت ولز، در شهر آرمیدال واقع در استرالیا است.

موقعیت جغرافیایی این آبشار شگفت انگیز در منطقه نیوانگلند استرالیا قرار دارد که سراسر رودخانه بیلسداون (Bielsdown River) را در مسافت حدود ۷/۱ کیلومتر فراگرفته است. مناظر طبیعی و پوشش‌های گیاهی اطراف راه آبشار دانگارس و فرود قطرات آب از آبشار، زیبایی این منطقه را چندین برابر نموده است.

راه آبشار دانگارس در استرالیا، در منطقه کوچکی به نام دوریگو (Dorrigo) واقع در شمال نیو ساوت ولز قرار دارد. فاصله این منطقه تا سیدنی، تقریباً ۵۸۰ کیلومتر است در ۶۰ کیلومتری غرب بندر کافس (Coffs) قرار دارد؛ از طریق بزرگراه اقیانوس آرام در این ایالت می‌توانید به این نواحی دسترسی داشته باشید.

منطقه دوریگو در نزدیکی نیوانگلند قرار دارد و آب و هوای این دو ناحیه، مشابه یکدیگر است. راه آبشار دانگارس، موزه بخار دوریگو، و مناظر رودخانه بیلسداون از زیباترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر دوریگو محسوب می‌شوند.

اگر قصد دارید برای مهاجرت به استرالیا برنامه ریزی کنید، سکونت در ایالت نیو ساوت ولز و منطقه نیوانگلند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در کشور استرالیا باشد. راه آبشار دانگارس برای افرادی که عاشق طبیعت، عکاسی، نقاشی از مناظر طبیعی، گردش خانوادگی صخره نوردی یا پیاده روی هستند، مکان بسیار عالی به شمار می‌رود.

رودخانه بیلسداون راه پر فراز و نشیب در راه آبشار دانگارس

راه آبشار دانگارس از رودخانه بیلسداون نشأت می‌گیرد؛ در واقع می‌توان این آبشار را قسمتی از جریان‌های رودخانه بیلسداون قلمداد کرد.

مسیر این رودخانه، بسیار هیجان انگیز است و در نواحی مختلف آن، زمین شیب زیادی پیدا می‌کند. در برخی مناطق، اطراف رودخانه توسط شاخ و برگ درختان انبوه پوشیده شده است و جلوه زیبایی را در این منطقه به وجو آورده است.

در یک قسمت از رودخانه بیلسداون Bielsdown River ، آبشاری با ارتفاع حدود ۱۵ متر قرار دارد که برای افرادی که علاقه مند به صخره نوردی با طناب هستند، مناسب است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم با رعایت همه جوانب ایمنی و به صورت گروهی این کار را انجام دهید. منظره‌ای که از سقوط قطرات آب از آبشارهای رودخانه بیلسداون به وجود می‌آیند، بهترین موضوع برای عکاسان می‌باشد.

از طریق حرکت در جاده کورامبا (Coramba Road) و استفاده از جاده‌های محلی می‌توانید به سمت راه آبشار دانگارس دسترسی داشته باشید. طول مسیر رودخانه بیلسداون در مجاورت جاده کورامبا امتداد می‌یابد.

گردش و کمپ توریستی و گردشگری راه آبشار دانگارس

در نزدیکی راه آبشار دانگارس یک منطقه وسیع و سرسبز برای تفریح و اسکان موقت علاقه مند به مناظر این جاذبه طبیعی وجود دارد. در این کمپ گردشگری، تمام وسایل رفاهی توریست‌ها فرآهم شده است.

پیاده روی در فضای این گردشگاه از سرگرمی‌های بازدیدکنندگان است. این ناحیه به برخی از قسمت‌های کنار رودخانه اصلی راه دارد.

حدود ۷ کیلومتر مسیر این گردشگاه از صخره‌هایی با ارتفاع گوناگون پوشیده شده است و علاقه مندان به حیات وحش و موضوعات زیست شناسی می‌توانند در این نواحی به گردش و تحقیق بپردازند.

مهاجرت به استرالیا و سکونت در مجاورت راه آبشار دانگارس برای دانشمندان خارجی که به تحقیق و پژوهش علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن