تصویر-هدرخانه‌-ابرکرومبی

خانه ابرکرومبی شهر باتورست استرالیا

خانه‌ی ابرکرومبی (abercrombie) ، از جمله بناهای قدیمی شهر باتورست هست که توسط خانواده‌ی استوارت و در سال ۱۸۷۰ بنا نهاده شده است.

ویلیام استوارت سربازی انگلیسی بوده و در سال ۱۸۲۵ به کشور استرالیا که زمانی مستعمره ی انگلیس بوده است، سفر می کند. وی در شهر باتورست استرالیا ساکن شده و همراه با پسرش جیمز استوارت، نسبت به ساختن عمارتی عظیم الجثه برای سکونت خانوادگی اقدام می‌نمایند.

امروزه خانه‌ی ابرکرومبی، به عنوان عمارتی تاریخی در باتورست شناخته می شود و در زمینی به مساحت ۵ هکتار خودنمایی می کند و توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌نماید.

در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد این عمارت تاریخی و سیر تحول آن از زمان ها دیرینه تا کنون آشنا خواهید شد و به بررسی جاذبه‌های گردشگری آن خواهیم پرداخت.

سرگذشت خانه‌ی ابر کرومبی

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، خانه‌ی ابرکرومبی در سال ۱۸۷۰ و توسط خانواده ی استوارت بنا شده است. شواهد نشان می دهد که جیمز استوارت تا زمان مرگ خود، یعنی سال ۱۹۲۰ در این خانه ساکن بوده است و آخرین لحظات زندگی خود را نیز، در این عمارت تاریخی گذرانده است.

سال ها بعد این عمارت توسط نتیجه ی خانواده استوارت، رکس هنری مورگان و در سال ۱۹۶۹ خریداری شده است و توسط او و خانواده اش، به عنوان محل سکونت در باتورست انتخاب گشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه، خانواده ی مورگان همراه با فرزندانشان، در این عمارت زندگی می کنند و هر روزه پذیرای بازدیدکنندگان مختلفی از اقصی نقاط دنیا می باشند.

دختر خانواده ی مورگان خود شخصا، بلیط مورد نظر برای بازدید از این عمارت را، به اشخاص می فروشد و چنین صمیمت و میهمان نوازی از سوی اعضای خانواده ی مورگان، محبوبیت خانه‌ی ابرکرومبی را دوچندان می‌نماید.

جاذبه‌های گردشگری خانه‌ی ابرکرومبی

خانه‌ی ابرکرومبی، همچون ماشین زمان، شما را به گذشته های دور می برد و استرالیای قدیم را به شما معرفی می‌نماید. اسناد و مدارک تاریخی، مکاتبه های انجام شده با کاخ باکنیگهام، اسلحه ی سربازان، مدال های مختلف، همه و همه از جمله ابزارها و اشیای موجود در خانه‌ی ابرکرومبی می باشند که تماشای آن ها به هیچ وجه خالی از لطف نیست و تجربه ای به یادماندنی را برای افراد به ارمغان می آورد.

همچنین آرایه‌گری اتاق‌خواب فرزندان خانواده، سالن غذاخوری، صبحانه خوری و نشیمن موجود در خانه‌ی ابرکرومبی نیز، از دیگر جاذبه‌های گردشگری این عمارت هست و توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌نماید.

افراد زیادی پس از مهاجرت به استرالیا، راهی این عمارت تاریخی شده و به آشنایی به خانواده مورگان و گشت‌وگذار در بخش‌های مختلف خانه می‌پردازند.

گشت‌وگذار در فضای بیرونی خانه‌ی ابرکرومبی

خانه‌ی ابرکرومبی، در میان باغی زیبا و سرسبز قرارگرفته است. همچنین وجود چشمه‌ی آبی بسیار زیبا و زلال در این باغ و اسطبل‌هایی برای نگه‌داری حیوانات، از دیگر جاذبه‌های این باغ به شمار می‌آیند و قدم زدن در این باغ را بسیار دل‌پذیرتر می‌نمایند.

اگر شما نیز در فکر مهاجرت به استرالیا هستید، پس از ورود به این کشور و مستقر شدن در آن حتماً، سری به باتورست زده و از خانه‌ی ابرکرومبی که یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است، دیدن فرمایید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای خود به ارمغان آورید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن