پارک فردریک

پارک فردریک در شهر آلبوری استرالیا

بازدید از این پارک زیبا یکی از کارهایی است که باید در سفر به استرالیا انجام دهید. حتی اگر اخیراً قصد مهاجرت به استرالیا را نیز در سر دارید، گشتن در این پارک کمک می‌کند بیشتر با فرهنگ مردم این کشور آشنا شوید و کمی حال و هوایتان را عوض کنید.

مسیر پیاده‌روی پارک فردریک از جذابیت خاصی برخوردار است و در حین پیاده‌روی طبیعت بی‌نظیری را خواهید دید و از حضور حیوانات لذت خواهید برد. پارک فردریک یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر آلبوری می باشد، این پارک در کشور استرالیا جزو جذاب ترینهاست.

پارک فدریک استرالیا
پارک فدریک استرالیا

این پارک در روزهای تعطیل نسبت به‌روزهای عادی شلوغ‌تر است، اما به علت وسعت زیادش شلوغی آن آزاردهنده نیست.

موقعیت قرارگیری پارک فردریک و ویژگی‌های این پارک زیبا

پارک فردریک در آلبوری استرالیا، نیو ساوت ولز قرارگرفته است. بسیاری از افراد که به این پارک رفته‌اند معتقدند فضای خوبی برای بچه‌ها با رده‌های سنی مختلف و بزرگ‌ترها دارد. افراد سالخورده‌ای می‌بینید که برای پیاده‌روی یا ورزش به این پارک آمده‌اند یا بر روی نیمکتی در حال خواندن کتاب هستند.

تعداد زیادی از خانواده‌های استرالیایی در این محل دورهم جمع می‌شوند و کودکان با وسایل بازی، صخره‌ها و شن‌بازی سرگرم می‌شوند و بزرگ‌ترها به معاشرت می‌پردازند.

پارک فدریک استرالیا
پارک فدریک استرالیا

در پارک فردریک منطقه‌ای برای باربی کیو در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید بهترین کباب‌ها را برای خودتان و همراهانتان درست کنید. باربی کیوها برقی هستند و ازنظر ایمنی نگرانی وجود ندارد. همچنین در این پارک امکانات کوهنوردی موجود است و در صورت علاقه می‌توانید آن‌ها را اجاره و استفاده کنید.

پس می‌توانید برای یک نهار خوشمزه اما سالم روی امکانات این پارک حساب بازکنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل چادر بزنید و داخل آن به استراحت بپردازید.

هزینه ورود به پارک فردریک و شرایط استفاده از آن

همه ما می‌دانیم پیدا کردن پارک مناسب که نیازهای کل خانواده را برآورده کند، بسیار دشوار است. زندگی پدر و مادر وقتی فرزندانشان مشغول سرگرمی‌های جذاب می‌شوند به‌طور قابل‌توجهی راحت‌تر می‌شود.

آن‌ها فرصتی پیدا می‌کنند به خودشان برسند و در آرامش کتاب بخوانند یا نوشیدنی بنوشند. در پارک فردریک نیازهای فردی هر گروه سنی (و حتی هر نوع حیوان خانگی) تأمین می‌شود!

با سی دقیقه رانندگی از شهر به پارک فردریک می‌رسید و با توجه به‌رایگان بودن بسیاری از امکانات درواقع فقط بابت بنزین هزینه می‌کنید. پس اگر در استرالیا تفریحی کم‌هزینه ولی مهیج با امکانات رفاهی مناسب می‌خواهید، پارک فردریک یکی از بهترین گزینه‌ها است.

ورودی به این پارک کاملاً رایگان بوده و برای استفاده از تجهیزات باربی کیو و وسایل بازی کودکان نیازی به پرداخت وجه نیست.

پارک فدریک استرالیا
پارک فدریک استرالیا

پارک فردریک، پارک دوستدار حیوانات

لازم نیست برای آوردن حیوانات خانگی‌تان مانند سگ و گربه به این پارک نگران باشید. همراه با سگتان می‌توانید پیاده‌روی کنید و از طبیعت لذت ببرید. پس از مهاجرت به استرالیا داشتن یک حیوان خانگی می‌تواند کمک کند راحت‌تر با محیط جدید تطبیق پیدا کنید.

می‌توانید جشن تولد فرزندتان را در پارک فردریک بگیرید و دوستان او را دعوت کنید تا در محیطی زیبا و طبیعی عکس‌های قشنگی از تولد برایتان به یادگار بماند.

همچنین نیازی نیست موقع بازی نگران فرزندان خود باشید. پارک فردریک به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که شما مجبور نیستید در مورد فرزندان خود که در حال فعالیت هستند، دلهره داشته باشید چون به‌راحتی قابل‌کنترل هستند.

پارک فدریک استرالیا
پارک فدریک استرالیا

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن