مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

اسکیل ورکر نامیست که برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص انتخاب شده است و کسانی که قصد ارتقای زندگی خود را دارند می‌توانند از این طریق برای مهاجرت به اقیانوسیه اقدام کنند.

یکی از معمول ترین شیوه های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق داشتن مهارت و تخصص می‌باشد. کشور استرالیا به منظور بهبود شرایط اقتصادی خود، در طول سال برای جذب افراد متخصص در رشته های مختلف برنامه ریزی می‌کند. مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص، یکی از شیوه هایی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند تا به این کشور مهاجرت کنند.

رشته هایی که این کشور به دنبال جذب متخصص برای آن ها می‌باشد، و هم چنین تعداد افرادی که هر ساله برای مهاجرت از این طریق اقدام می کنند متفاوت است. کنترل و مدیریت امور مرتبط با مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص، توسط اداره آموزش کشور استرالیا صورت می‌گیرد.

یکی از راه‌های معمول و متداول برای مهاجرت به استرالیا که افراد زیادی به دنبال آن هستند، مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص است. تخصص و مهارت از جمله نیازهای اساسی و مهم کشور استرالیا است و به همین منظور این کشور برای رفع نیاز خود برای تخصص‌های مورد نیاز، ویزای اقامت دائم استرالیا را ارائه می‌دهد.

روش‌های متداولی که برای اخذ ویزای اسکیل ورکر بیان می‌شود، یکی از راه‌های پیش رو برای افرادیست که استرالیا را برای زندگی انتخاب نموده‌اند.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص
مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

اسکیل ورکر در مهاجرت از طریق تخصص

ویزایی که برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ارائه می‌شود، ویزای اسکیل ورکر نامیده می‌شود.

skill worker روش‌های مختلفی دارد که هر کس بر اساس میزان امتیازات خود و سطح مهارت و تخصصی دارد می‌تواند در هر یک از کلاس ها، اقامت در استرالیا را بدست آورد.

مشاورین یونیک میگرشن

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا با تخصص و مهارت وجود دارد که در کلاس‌های متفاوتی طبقه‌بندی می‌شود.

برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ابتدا باید اطلاعیه‌هایی که هر یک از شهرهای مختلف استرالیا منتشر می‌کنند مبنی بر تخصص مورد نیاز آن‌ها را بدست آورد.

در این روش هر یک از افراد می‌توانند بر اساس میزان تخصص مورد نیاز این شهرها و تخصص خود، برای اخذ ویزای اسکیل ورکر اقدام کنند. این روش مهاجرتی نیاز به داشتن امتیاز ۶۰ است.

شیوه ثبت درخواست مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

هر ساله در کشور استرالیا در ماه جولای، تعداد افراد متخصص و نوع رشته های مورد نظر برای جذب افراد، اعلام می‌شود. برای مثال هر ساله اداره مهاجرت این کشور اعلام می کند که در چه نوع رشته ای و به چه تعداد افراد متخصص نیازمند هست. اگر تعداد افراد متخصص که برای این رشته ها درخواست مهاجرت کرده اند، از تعداد مورد نیاز بیش‌تر باشد، شرایط برای بررسی صلاحیت افراد سخت تر می‌شود.

هر چه شرایط برای صلاحیت افراد متخصص متقاضی سخت تر باشد، تعداد افراد متقاضی اغلب کم تر می‌شود. با توجه به این که افراد متخصص قصد دارند در چه ایالتی از کشور استرالیا تحصیل کنند، شرایط تائید درخواست مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص برای آن ها کمی متفاوت می‌باشد.

قبولی برخی از رشته ها تنها درصورتی امکان پذیر است که ایالت های استرالیا درخواست مهاجرت را تایید کنند. از آن جایی که هر ایالت با جذب افراد متخصص به فکر بهبود شرایط اقتصادی خود می‌باشد، اغلب قوانین مختص به خود را برای مهاجرین مشغول به کار و تحصیل در نظر دارند.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص
مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

شرایط و مراحل ثبت درخواست مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

افرادی که متقاضی گرفتن ویزای کشور استرالیا از طریق تخصص و مهارت هستند، این امکان برای آن ها وجود دارد که بر اساس تخصص و مهارتی که دارند، برای یافتن شغل مناسب در کشور استرالیا درخواست کنند. به دلیل رایج بودن ویزای تخصص، هر ساله تعداد افرادی که از این طریق برای مهاجرت به استرالیا اقدام می‌کنند نیز بیش تر می‌شود.

به همین دلیل زمانی که این درخواست ها مورد بررسی قرار می گیرند تا زمانی که ثبت شوند، نسبتا طولانی می‌باشد. همان طور به احتمال زیاد شما هم می دانید، استرالیا کشور ثروتمندی می‌باشد. اقتصاد این کشور بر محور توان بخشی خصوصی و تولید ناخالص داخل کشور می‌چرخد. کشور استرالیا تحت سیطره انگلیس اداره می‌شود و با ملکه انگلیس منافع مشترک دارد. اقتصاد نوین، بازار کار روبه رشد، رفاه اجتماعی شهروندان، سطح بالای زندگی اجتماعی، آزادی های اجتماعی و سایر مزیت های زندگی در کشور استرالیا، باعث می‌شود افراد زیادی خواهان مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص باشند.

برنامه ها و سیاست های کشور استرالیا نیز، در جهتی بوده است که با جذب نیروی متخصص به رشد اقتصادی منجر شود. یکی از دلایلی که این کشور به جذب افراد متخصص روی می آورد، این است که قصد دارد در بازار کار خود تعادل ایجاد کند.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص کلاس ۱۸۹

این روش برای کسانی مناسب است که ۶۰ امتیاز لازم برای اخذ ویزای اسکیل ورکر را کسب نموده‌اند.

این راه بهترین مسیر برای گرفتن ویزای دائم از بدو ورود افراد به این کشور است و مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص جزو ایده‌آل‌ترین روش‌ها خواهد بود.

استفاده از مهارت و توانایی افراد کمک می‌کند تا افراد بتوانند در هر نقطه‌ای از شهرهای استرالیا بدون قید و شرط زندگی کنند. در صورتی که افراد میزان امتیاز لازم برای استفاده از کلاس ۱۸۹ را نداشته باشند. می‌توانند مسیرهای دیگر را برای اخذ اقامت استرالیا برگزینند.

مهاجرت با ویزای کلاس ۱۹۰

در مسیر قبل یعنی استفاده از توانایی و مهارت افراد باید حدود سنی مشخصی داشته باشند و در صورتی که افراد شرایط احراز ۶۰ امتیاز لازم برای مهاجرت کردن به کشور استرالیا را کسب نکنند، می‌توانند با بهره گیری از تخصص خود از ویزای کلاس ۱۹۰ اقدام کنند.

این روش افراد را ملزم می‌کند تا با شروط معین شده وارد کشور استرالیا شوند. در این خصوص لازم است تا افراد تعهد دو سال زندگی در یکی از شهرهای استرالیا را ارائه دهند و بعد از گذراندن این دو سال می‌توانند هر نقطه‌ای از کشور اقیانوسیه را به عنوان محل زندگی انتخاب کنند.

موارد ذکر شده تنها دو روش اسکیل ورکر برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص بیان شده است و روش‌های دیگری نیز در این‌باره وجود دارد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

5 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن