تصویر بنر کاریابی استرالیا

کاریابی در استرالیا | شرایط کار در استرالیا

مهاجرت به استرالیا و کاریابی در این کشور، ازجمله دغدغه‌های مهم و حیاتی بسیاری از افراد است. کاریابی در استرالیا اگرچه کمی پیچیده و دشوار به نظر می‌رسد و بعضاً منجر به ناامیدی اشخاص در این پروسه‌ی زمان‌بر می‌گردد،

از قواعد و مقررات ساده‌ای پیروی می‌کند. اشخاص در صورت دارا بودن مؤلفه‌های موردنیاز برای کاریابی در استرالیا به‌راحتی می‌توانند، نسبت به دریافت ویزای کار کشور استرالیا اقدام نمایند و به دنبال آن اقامت دائم خود را در این کشور طلب نمایند.

در ادامه شمارا با شرایط اخذ ویزای کار در کشور استرالیا آشنا خواهیم نمود و به بررسی سیستم کاریابی در این کشور خواهیم پرداخت.

شرایط موردنیاز به‌منظور اخذ ویزای کار در کشور استرالیا

  1. سن متقاضی بیشتر از ۱۸ و کم‌تر از ۴۵ سال باشد
  2. رشته‌ی تحصیلی متقاضی، متناسب با لیست مهارت‌های لازم در کشور استرالیا باشد
  3. متقاضی به امتیاز قابل‌قبول در آزمون زبان آیلتس دست یابد
  4. متقاضی دارای حداقل ۱ سال سابقه‌ی کاری مرتبط بت رشته‌ی تحصیلی خود باشد (۲۴ ماه قبل از اقدام برای مهاجرت)

کاریابی از طریق سایت‌های کاریابی کشور استرالیا

یکی از رایج‌ترین روش‌های کاریابی در استرالیا، مراجعه به سایت‌های کاریابی در رشته‌ی موردنظر و مطالعه و بررسی مشاغلی است که به دنبال جذب نیرو در حوزه‌ی مرتبط با آن رشته هستند.

سراچه‌های کاریابی در استرالیا بسیار متنوع‌اند و همواره توصیه می‌شود که افراد پیش از مهاجرت به استرالیا به آژانس‌های باسابقه و معتبر مهاجرتی مراجعه نموده و به کسب مشاوره از این آژانس‌ها بپردازند تا با آگاهی هرچه بیشتر نسبت به یافتن شغل ایده آل خود اقدام نمایند.

اهمیت رزومه نویسی در سیستم کاریابی در استرالیا

تهیه‌ی رزومه ازجمله کارهایی است که اکثر افراد نسبت به آن بی‌تفاوت‌اند و یا اهمیت کافی را برای آن قائل نمی‌شوند؛ درصورتی‌که کاریابی در استرالیا تا حد زیادی وابسته به رزومه‌ی ارائه‌شده توسط شخص متقاضی می‌باشد و خوب بودن رزومه، بیشترین تأثیر را بر نظر کارفرما می‌گذارد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا با تهیه‌ی رزومه‌ای شفاف و درعین‌حال مختصر، به برجسته‌سازی ویژگی‌های مثبت خود بپردازید و با ارائه‌ی مدارک و اسناد رسمی و معتبر، صحت و صداقت رزومه‌ی خود را اثبات نمایید.

کاریابی در استرالیا و اخذ ویزای کار

کاریابی در استرالیا و استخدام شدن توسط کارفرمایان استرالیایی، منجر به اخذ ویزای کار در این کشور می‌گردد که البته این ویزاها انواع مختلفی دارند.

بعضاً اخذ ویزای کار استرالیا توسط افراد متخصص و یا استخدام شدن توسط پاسپانسر‌های ایالتی، منجر به اقامت دائم افراد در این کشور می‌گردد و بعضاً ویزای کار به‌صورت مشروط و تنها به مدت ۳ سال به افراد تعلق می‌یابد و ممکن است مجدداً تمدید گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاریابی در کشور استرالیا بهتر است تا با آژانس‌ها و مؤسسات دارای تجربه در این امر همراه گردید و به کمک آن‌ها با بهینه‌ترین روش کاریابی در این کشور و اخذ ویزای کار در آن آشنا شوید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن