تصویر بنر سفر استرالیا

سفر به استرالیا | بهترین زمان سفر به استرالیا

میلیون‌ها بازدیدکننده از اروپا، آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان هرساله به استرالیا سفر می‌کنند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید به چه کشور یا شهری سفر کنید بهتر است در مورد آن اطلاعاتی به دست آورید.

در این مقاله به نکات ضروری برای سفر به استرالیا اشاره خواهیم کرد.

  • آیا برای سفر به استرالیا به ویزا نیاز دارید؟

چه زمانی باید به استرالیا سفر کنید؟

برای سفر به استرالیا به‌عنوان توریست به ویزا نیاز دارید مگر اینکه شهروند کشور نیوزیلند باشید درواقع سرعت دریافت ویزا بستگی به کشوری که شهروند آن محسوب می‌شوید و میزان حساسیت به آن کشور دارد.

زمانی که برای سفر به استرالیا انتخاب می‌کنید بستگی زیادی به شهر موردنظر شما در کشور استرالیا دارد. به یاد داشته باشید که استرالیا در نیمکره جنوبی است؛ بنابراین، اگر در نیمکره‌ی شمالی زندگی می‌کنید توجه داشته باشید که در آن زمان فصل استرالیا مخالف فصل محل زندگی شماست.

ماه‌های تابستانی دسامبر، ژانویه و فوریه، به دلیل آب‌وهوای گرم، زمان مناسبی برای سفر به بخش جنوبی کشور استرالیا و شهرهایی مانند سیدنی و ملبورن هستند.

بااین‌حال، توجه داشته باشید که در فصل تابستان این مکان‌ها شلوغ هستند و ممکن است سفر به آنجا گران‌تر از فصل‌های دیگر سال باشد.

می‌توانید برای جلوگیری از صرف هزینه‌های زیاد و دوری از شلوغی زیاد جمعیت در ماه‌های اکتبر، نوامبر، مارس یا آوریل که هنوز هم‌دمای هوا دلپذیر است به این شهرهای استرالیا سفر کنید.

شهرهای شمالی استرالیا در فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب هستند؛ بنابراین، اگر در حال برنامه‌ریزی سفر به منطقه شمالی کوئینزلند هستید، به ماه‌های زمستان مانند ماه‌های ژوئن، جولای یا اوت فکر کنید.

چه چیزهایی را نمی‌توانید در سفر به استرالیا به همراه خود ببرید؟

استرالیا، به شما اجازه واردکردن غذا، ازجمله میوه‌ها و سبزی‌ها، گوشت و تخم‌مرغ را نمی‌دهد. شما همچنین اجازه‌ی آوردن گیاهان، دانه‌ها، پوست و پرندگان را نخواهید داشت.

قوانین همچنین شمارا از واردکردن مواد مخدر، سلاح و اسلحه گرم منع می‌کند.

بعضی از داروها برای استفاده شخصی شما ضروری هستند، بهتر است نامه‌ای از دکتر در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید و شرایط پزشکی به همراه داشته باشید.

آیا قبل از مسافرت به استرالیا نیاز به واکسن دارید؟

قبل از مسافرت و یا مهاجرت به استرالیا به واکسن نیاز ندارید مگر اینکه از یک کشور خطرناک و دارای بیماری‌های واگیردار به استرالیا سفرکرده باشید. لیست کشورهایی که پرخطر هستند موجود است و می‌توانید به آن مراجعه کنید.

هزینه‌های سفر به استرالیا

هزینه‌های سفر و مهاجرت به استرالیا زیاد است اما راه‌هایی هم وجود دارد که می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید به‌عنوان‌مثال رستوران‌ها مانند ویتنام یا هند غذاهای محلی ارزان ندارند پس بهتر است خودتان برای درست کردن غذا دست‌به‌کار شوید.

به چه مکان‌هایی بروید؟

در سفر به استرالیا و گردشگری در آن مکان‌های بکر و طبیعت زیبایی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید از مکان‌هایی مانند پارک ملی کوه‌های آبی، کوه‌های برفی، دره شکارچی، بندرگاه کافس و خلیج بایرون سفر دیدن کنید. انتظار نداشته باشید که در استرالیا توسط کانگوروها محاصره شوید.

این امکان وجود دارد که آن‌ها را در حیات‌وحش و قسمت‌های مشخص‌شده مانند پارک ببینید ولی کانگوروها را در شهر نخواهید دید. گاهی اوقات شما حتی ممکن است آن‌ها را در حومه و یا در یک زمین گلف ببینید.

یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن حیات‌وحش در استرالیا جزیره کانگورو واقع در جنوب آدلاید است.

درحالی‌که کانگوروها و کوالا ها در مناطق بسیار پرجمعیت دیده نمی‌شوند اما شما احتمالاً بسیاری از خفاش‌ها، برخی از مارها، مارمولک‌ها، تعداد زیادی از عنکبوت‌ها را خواهید دید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن