تصویر بنر بهترین سواحل استرالیا

بهترین سواحل استرالیا

در سراسر جهان، استرالیا به خاطر سواحل آن مشهور است و اگر یک‌بار سواحل استرالیا را ببینید خودتان هم به این موضوع معترف خواهید بود. برخی از مناطق استرالیا طولانی‌ترین خطوط ساحل ماسه‌ای در جهان رادارند. سواحل استرالیا تنها ازلحاظ طولانی بودن منحصربه‌فرد نیستند بلکه زیباترین طبیعت را نیز دارا هستند و یکی از دلایل مهاجرت به استرالیا طبیعت شگفت‌انگیز و سواحل منحصربه‌فرد آن است.

استرالیا کشوری است که همیشه مراقب سواحل خود و زیبایی آن‌ها است اما اگر بخواهید یک ساحل مناسب را از بین سواحل زیبا و منحصربه‌فرد استرالیا انتخاب کنید کار سختی را پیش رو خواهید داشت ما در زیر تعدادی از بهترین سواحل استرالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین سواحل استرالیا
بهترین سواحل استرالیا

ویژگی های ساحل بوندی بیچ، سیدنی

پبوندی بیچ از بهترین سواحل استرالیا است که در شهر سیدنی قرار دارد. این ساحل محل اولین باشگاه موج‌سواری در جهان است (قدمت بیش‌تر از ۱۰۰ سال) و نقش کلیدی در توسعه چندین تکنیک ایمنی موج‌سواری و تجهیزاتی داشته که امروزه نیز در حال استفاده هستند. ساحل بوندی نقطه عطفی در یک سری از تظاهرات درباره‌ی لباس شنا در اوایل دهه ۱۹۰۰ بود و این باعث شد به تبدیل‌شدن بیکینی به لباس معمولی لباس ساحل که امروزه استفاده می‌شود، کمک کند.

بهترین سواحل استرالیا
ساحل بوندی بیچ

ساحل جزیره لایزارد یکی از بهترین سواحل استرالیا

جزیره لایزارد از بهترین سواحل استرالیا محسوب می‌شود که در نزدیکی کرنز قرارگرفته است. این ساحل منظره‌ی بی‌نظیر و باشکوهی دارد. با تنها ۴۰ اتاق و ویلا و ۲۴ ساحل خصوصی، برای روزهایی که می‌خواهید از شلوغی شهر فرار کنید مکان مناسبی محسوب می‌شود و در این ساحل که از بهترین سواحل استرالیا است هیچ‌کس مزاحم شما نخواهد بود.

بهترین سواحل استرالیا
بهترین سواحل استرالیا

ساحل Main Beach در نزدیکی شهر بایرون بی

بایرون از زمان ابتدایی خود پیشرفت‌های زیادی کرده و راه طولانی‌ای را در پیش گرفت. کافه‌های مدرن در طول سال‌ها به تعداد زیادی در این شهر ساخته‌شده‌اند، بااین‌حال، یک‌چیز که در مورد این شهر بدون تغییر باقی‌مانده، کیفیت سواحل آن است و ازجمله بهترین سواحل استرالیا به‌حساب می‌آید. این ساحل جمع‌وجور و خلوت است. Main Beach در مقابل شهر بایرون بی‌قرار دارد و از جنوب به سمت ساحل کلارک و فانوس دریایی ادامه می‌یابد. یک پارک علفی وسیع با تجهیزات بازی، میزهای پیک‌نیک و باربیکیوها ساحل را اشغال می‌کند و سمت جنوب غربی آن‌یک باشگاه موج‌سواری قرار دارد. این ساحل به مکانی برای شناگران و خانواده‌های جوان تبدیل‌شده است؛ زیرا اکثر امواج که به ساحل می‌رسند در اطراف دماغه بایرون، محدودمی شوند و ارتفاع امواج کاهش پیدا می‌کند که این موضوع شرایط شنا کردن را به‌صورت امن‌تری فراهم می‌کند و ساحل Main Beach را به یکی از بهترین سواحل استرالیا تبدیل کرده است. با این شرایط کسانی که برای اولین بار مهاجرت به کشور استرالیا را تجربه کرده‌اند می‌توانند در این ساحل شنا کردن و موج‌سواری یاد بگیرند.

بهترین سواحل استرالیا
بهترین سواحل استرالیا

ساحل ماندالای

در مقایسه با سواحل شرقی، غرب استرالیا ازنظر مسافران غالباً نادیده گرفته می‌شوند. مثال اصلی این موضوع ساحل ماندالای است که در جنوب پورت واقع‌شده است و حدود ۳۰ دقیقه از شهر والپول فاصله دارد، از بهترین سواحل استرالیا است و محل خاص و منحصربه‌فرد ساحل به زیبایی آن کمک می‌کند؛ زیرا طبیعت بکر ساحل با دماغه سنگی آن و بیابان‌های بی‌سروصدا باعث ایجاد یک مکان ساحلی متفاوت و جذاب می‌شود که تا حد زیادی با بسیاری از سواحل دیگر این فهرست متفاوت است.

بهترین سواحل استرالیا
بهترین سواحل استرالیا

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

1 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن